Untill I found you ||047|| Tom
Tom
Rond 1 uur open ik mijn ogen. 'Tom!' Bill komt mijn kamer instormen. 'Ik wou even kijken of je al wakker was.' Kreunend laat ik me weer in mijn kussen zakken. Loos alarm dus. 'Heb je lekker gedroomd?' grijnst Bill terwijl hij naast me komt zitten. Ik kan me ons gesprek van gisteravond nog wel herinneren. Ik knik kort en sla de dekens van me af. 'Ik ga douche,' brom ik.
Die douche heeft me goed gedaan. Ik ben wakker en kan weer helder nadenken. Ik trek mijn kleren aan. Mijn aandacht wordt getrokken door mijn telefoon die op mijn nachtkastje ligt. Nu ga ik eerst Aymnthas bellen!
Met mijn telefoon in mijn hand ga ik in de vensterbank zitten. Zo heb ik uitzicht op de straat, waar het verdacht rustig is.
'Met Amynthas,' klinkt haar zoete stem door de telefoon. Gelijk maakt mijn hart een sprongetje. Het duurt even voor er iets uit mijn mond komt, puur van geluk,
'Hee, met Tom.' Ze grinnikt zacht. Wat een heerlijk geluid, al is het door de telefoon heen. Zelfs dan klinkt ze nog goed.
'Ja, dat zag ik ja. Heb je lekker geslapen?'
'Het enige wat ik miste was jou naast me. Het was nu zo koud.' Het is even stil voor ze antwoord geeft. 'Ik had last van hetzelfde probleem.' Weer valt er een stilte, maar het is geen vervelende stilte. Beide denken we hetzelfde, dat we elkaar miste vannacht.
'Jij kan wel lang slapen trouwens.' Ik grinnik zacht. 'Het spijt me. Ik kon gisteravond niet slapen omdat jij niet naast me lach, dus ik sliep pas laat.'
Reageer (3)
snel verder!Xx
1 decennium geledenZo sweet <3
1 decennium geledenAwh, hoe lief!
1 decennium geledenSnel verder!
x