Untill I found you ||045|| Tom
Tom
Met een zucht draai ik me om n mijn bed. Ik kan de slaap niet vatten. Het smsje van Amynthas heb ik een uur geleden gehad. Ik wou dat ze naast me lag, net als gisteravond. Ik heb volgens mij nog nooit zo lekker geslapen als toen.
Vandaag was het wel leuk met de jongens. Met Amynthas erbij zou het nog leuker geweest zijn, maar ik weet niet of ze paintballen en karten wel zo leuk vindt om te doen.
Zodra ik morgenochtend wakker ben, bel ik haar. Dat staat als eerste op mijn to-do-list.
Ik sta op uit mijn bed. Misschien moet ik even wat water gaan drinken. Zo zacht mogelijk loop ik de trap af. Ik denk dat Bill al wel slaapt. In de auto terug naar huis sliep hij al bijna. Uit een van de kastjes pak ik een glas en vul die met water.
'Tom.' Geschrokken zet ik mijn glas hard weer weg op het aanrecht en draai me om. 'Wat doe je?' Een opgeluchte zucht verlaat mijn mond als het mijn kleine broertje maar is.
'Ik kan niet slapen.'
'Je denkt aan haar hé?' Stil knik ik. Soms denk ik dat Bill mij soms beter kent dan ikzelf.
'Je hebt het goed te pakken broertje.' Hij geeft me een broederlijk klopje op mijn schouder. 'Ik ga weer naar bed.' Ik grinnik kort. Bill sloft weer terug de trap op. Ik drink mijn glas leeg en vul hem opnieuw om mee naar boven te nemen. Mocht ik straks nog niet kunnen slapen, heb ik in ieder geval water.
Boven ga ik weer op mijn bed liggen. Zodra mijn lichaam mijn bed raakt, voel ik de moeheid mijn lichaam overnemen en val ik in slaap.
Reageer (2)
leuk ,,
1 decennium geledensnel verder;)
Leuk!
1 decennium geledenSnel verder!
x