Foto bij sasuke's freak out moment 2

nieuwe ^^

'IK WIL GEEN LEERAAR GOLF MAAR EEN LEERAAR GAMEN'gilt sasuke kwaad terwijl hij de sticks tegen kabuto's hoofd gooit.Kabuto loopt kwaad naar orochimaru toe en loopt niet kloppent zijn kamer in ,kabuto's mond valt open bij het zien van een gamende orochimaru.'Wat doe je in mijn kamer ,ERUIT'gilt orochimaru.'IK KAP ZOEK MAAR IEMANDT ANDERS'gilt kabut kwaad,terwijl hij de schuilplaats uit stormt.' KUTNARUTO EN ITACHI IK WIL EEN HERKANSING'gilt sasuke kwaad.Hij gbruikt chidori en slaat het tegen de muur waardoor de hele schuilplaats trilt.Itachi en naruto accepteren de revange en ze vechten opnieuwe met elkaar en alweer verliest sasuke.Hij wordt nog kwader en slaat in het elektisiteits kastje,de stroom valt uit en hij gaat kwaad naar kabuto zoeken ,hij loopt orochimaru tegen het lijf en kijkt hem kwaad aan.' WAAR IS KABUTO?'gilt sasuke tegen orochimaru.' WEET IK NIET HEB JIJ HET KASTJE KAPOT GEMAAKT ? 'gilt orochimaru tegen sasuke.Sasuke kijkt hem dom aan en knikt.' JIJ DOMVERWEND NEST ,IK WAS NET AAN HET WINNEN VAN JIRAYA,EN JIJ SLOOPT DE STROOM NU KUNNEN WE MINSTENS EEN WEEK NIET MEER GAMEN'gilt orochimaru.'IK WIL NU ELEKTISITEIT NUUUUUUUUUUU'gil sasuke kwaad op een verwende kakker manier.

-3 dagen later-

' games ,games,games..'mompelen sasuke en orochimaru in zichzelf.Wat zien ze er zielig uit ze mompelen in zichzelf en zitten bijde in een hoekje van de kamer ,ineens besluit orochimaru z'n eigen game te maken met sasuke in de hoofdrol,met z'n lange tong grijpt hij sasuke vast en begint hem te bespelen als een poppetje ,sasuke vliegt door de kamer en vloekt kwaad naar orochimaru,hij hakt z'n tong in mootjes en ze beginnen een tong gevecht,orochimaru krijgt z'n tong tegen z'n balle aangegoooit en gilt het uit,hij ligt kreunend op de grond en sasuke lacht hem uit.

-weer 2 dagen later-

Sasuke en orochimaru zitten tegen elkaar aan en zitten akatsuki porn te kijken op een tv die op battrijen werkt,ze omhelzen elkaar en walgen van itachi die het met deidara en sasori doet.' Das jou broer ,un'hikt orochimaru dronken.Sasuke knikt en ze beginnen de film na te doen.

-weer 2 dagen verder-

Orochimaru ligt half opgegeten en dood in een hoekje,terwijl sasuke aan z'n balle begint te eten.Ineens doet de stroom het weer en rent sasuke gillend naar z'n gamecube waar hij verder gaat gamen,als hij weer tegen itachi en naruto gaat verslaan ze hem weer en begint sasuke weer op een on-sasuke-achtige manier te gillen schreeuwen en vloeken.

Reageer (2)

  • ankaietje

    hihi... ik lag m kapot..(ff bij elkaar rapen)... nu kan ikverder laggen... akatsuki porn wil ik ook hebben

    1 decennium geleden
  • animevampire

    xDxDxDxDxD ik kom ni mer bij!!!!!!!!!!!
    ik wil ook zon akatsuki porn!!!!!
    ze mogen konan weglaten:S
    kan ik eindelijk zien of sasori's *ahum* van hout isxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen