Untill I found you ||043|| Tom
Tom
Met een zucht zit ik achterin de auto met Georg. Ik mis Amynthas. Ik wil bij haar zijn, elk moment van de dag. 'Weet je zeker dat ze geen one-nightstand is?' probeert Georg me aan de praat te krijgen. Gelijk schud ik mijn hoofd. Amynthas is geen one-nightstand. Dat weet ik zeker. 'Jammer,' grijnst hij, 'Anders had je haar nummer best aan mij mogen geven.' Ik rol met mijn ogen. Hij is aardig, echt waar. Maar omdat hij zo naar Amynthas keek, heb ik nu even geen zin in hem.
Ik staar uit het raam terwijl mijn gedachten ergens anders heen vliegen. Wat kan ik de volgende keer met Amynthas doen? Iets speciaals, dat is zeker. Maar wat?
'Tom, we zijn er.' Ik knipper een paar keer met mijn ogen en zie dat we voor een gebouwtje staan. Georg heeft geregeld wat we gaan doen vandaag. Toen ik hem vandaag zag, moest ik gelijk denken aan een stripclub, maar dat blijkt niet zo te zijn. Achter het gebouw ligt een heel groot bos. Ik hoop dat ik een beetje de juiste kleren heb aangedaan voor een activiteit in het bos.
Ik stap uit en volg de jongens naar het gebouwtje. Voor het gebouw staat al iemand op ons te wachten. 'Jongens! Leuk dat jullie er zijn. Loop maar met me mee.' We lopen met de jongen mee naar binnen. Zodra ik binnen kom weet ik al gelijk wat we gaan doen. 'Hebben jullie al eens gepaintballt?' Grijnzend kijk ik Georg aan. Dit is een veel beter idee dan een stripclub.
Na nog wat uitleg van de regeltjes gehad te hebben, krijgen we allemaal wat bescherming en een geweer. We krijgen 2 minuten om ons te verstoppen, waarna we elkaar af mogen maken, figuurlijk dan. Er zijn geen teams. Het is ieder voor zich. En in de jungle geldt de wet van de sterkste. Een grijns verschijnt op mijn gezicht. Het is oorlog.
Hahaha ik had eerst het volgende hoofdstuk al geactiveer! Foutje, haha (:
Eerst deze maar eens lezen (:
Reageer (3)
Snel verder!
1 decennium geledenx
leukleukkk, met die jongens zou ik ook nog wel eens willen gaan paintballen.. Hihi
1 decennium geledenSnel verder! Xx
Leukleuk
1 decennium geledenSnel verder!