Tom

'Amynthas, ik wou betalen.' Terwijl ze gaat zitten schudt ze haar hoofd. 'Het is mijn beurt nu. Jij hebt het eten al betaald, het pretpark en alle benzinekosten?' Ik schud mijn hoofd om haar vervolgens lachend aan te krijgen. 'Ik doe het graag je.' Ik ga voor haar staan en leg mijn handen naast haar kont. 'En ik heb genoeg geld om te betalen.' Eigenwijs schud ze haar hoofd. 'En dan nog is het mijn beurt.' Lachend laat ik mijn hoofd tegen haar buik aanvallen. Ik druk een kus op haar shirt en kijk haar lachend uit. 'Oké. Voor deze keer. Maar de volgende ronde is voor mij, goed?' Ze kijkt me even doordringend aan, maar knikt toch. Ze weet dat ze er niet onderuit kan komen. Nu moet ik wel iets heel speciaals doen voor haar.
'Je broekzak trilt,' merk ik droog op. Amynthas kijkt verbaasd op van haar friet en haalt haar telefoon uit haar zak. 'Het is mijn moeder,' fluistert ze even terwijl ze opneemt. Ik ga naast haar liggen en leg mijn arm om haar heen.
'Nee mam, alles is oké. Ik was in slaap gevallen in de auto op weg naar huis en heb toen bij Tom geslapen.'
'...'
'Ja dat weet ik. Ik slaap ook gewoon thuis vannacht.' Een zachte zucht verlaat haar mond. Zou ze het misschien niet fijn gevonden hebben om bij mij te slapen? Had ze misschien liever gewild dat ik haar naar huis gebracht zou hebben?
'Ja, doe ik. Geef Levi een kus en een knuffel van me.'
Nadat Amynthas nog even gepraat heeft met haar moeder hangt ze op. Door een kus op mijn wang te drukken, haalt ze me uit mijn gedachte. Ik glimlach flauw naar haar en trek haar wat dichter tegen me aan. Het is best rustgevend om zo naar de zee te kijken.

Reageer (2)

  • NevaSoft

    Ga je nog verder met deze story??(flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Die 2 zijn zooooo ontzettend schattig!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen