Untill I found you ||040|| Amynthas
Met een goed gevoel en een glimlach rond mijn lippen zit ik tegenover Tom op dezelfde rots op het strand waar we gisteren ook zaten. Tom had Bill, Georg en Gustav ingelicht dat hij me had beloofd dat hij nog een keertje voor me zou spelen met als gevolg dat we hier nu zitten. Hij heeft al twee liedjes gespeelt en het voelt fijn om zijn muziek te horen. 'Zullen we nu een samen doen?' vraagt Tom me en verbaasd kijk ik hem aan. 'Ik kan helemaal geen gitaar spelen' piep ik als hij een gitaar in mijn handen drukt. 'Ik leer het je schatje, rustig' Zijn stem laat me kalmeren en glimlachend druk ik een kus op zijn lippen.
'Je doet het geweldig liefje' Tom zijn mooie bruine ogen twinkelen in de mijne en glimlachend drukt hij een kus op mijn voorhoofd. We zijn inmiddels al vier uur verder en inmiddels ken ik een aantal noten alleen een lied spelen gaat me toch net iets te snel. 'Zullen we een patatje halen?' vraag ik en wijs naar een kraampje iets verderop op het strand. Tom knikt en stopt zijn gitaar terug in de koffer en staat soepel op en trekt mij daarna omhoog en hand in hand lopen we naar het kraampje toe. Nadat de twee mensen die voor ons stonden zijn geweest kunnen we bestellen. 'Een patat met Mayo' zeg ik en wacht tot Tom besteld. 'Een patat speciaal' zegt hij en lachend schud ik mijn hoofd. Hij moet ook altijd lang nadenken over iets. Als de man de prijs heeft gezegd wil Tom al naar zijn portomonnee grijpen en snel pak ik de mijne en geef de man een tientje. Tom kijkt me met gespleten ogen aan en blozend neem ik de bakjes aan en loop weer terug naar de rots en hoor niet veel later Tom ook achter me aan komen. Ik zal straks wel commentaar krijgen met dat ik niet voor hem mag betalen maar hij moet niet zeuren want hij doet het ook.
Reageer (3)
idd romantisch!
1 decennium geledenEcht zo romantisch <3 Ik hou echt van je story!! XXX
1 decennium geledenSuper!
1 decennium geledenSnel verder!
x