Untill I found you ||039|| Tom
Tom
De deur gaat open. Nerveus bijt Amynthas op haar lip. 'Het komt goed schatje,' fluister ik in haar oor en wikkel mijn armen om haar heen. Ik wil dat ze zich thuisvoelt hier, dat ze zich op haar gemak voelt. Bill komt vrolijk binnen lopen, gevolgd door Georg en Gustav. Beide stellen zich voor aan Amynthas. Georg geeft zijn ogen duidelijk de kost waardoor ik hem een waarschuwende blik geeft. Amynnthas is van mij.
Oké, dat klinkt wel heel hebberig. Maar ik wil gewoon dat ze bij mij hoort. Dat ik haar míjn meisje kan noemen.
'Tom, Amynthas, wat willen jullie drinken?' Ik kijk Amynthas liefelijk aan. 'Wil je cola?' Ze knikt. 'Voor ons allebei cola Bill!'
Bill komt terug de woonkamer ingelopen met vijf glazen cola. Hij zet voor ons allemaal, inclusief zichzelf, een glas cola weg. 'Hebben jullie nog wat gehoord van David?' vraagt Bill aan Georg en Gustav. Beide schudden hun hoofd. Ik haal ook mijn schouder op. Het zal wel niet lang duren voor hij belt. Het zal immers ook niet lang duren voor het uit zal lekker dat ik met iemand aan het daten ben. Dat ik mijn wilde haren verloren ben.
We hadden het onderwerp nooit aan moeten snijden, want alsof het gepland is, moet David juist nú gaan bellen. Gelukkig alleen om ons mee te delen dat we nog een maandje vakantie hebben en even goed onze rust moeten nemen. Hierna zal het wel weer druk worden met een nieuw album opnemen.
'Tom?' Ik kijk lief naar Amynthas die tussen mijn benen zit. 'Wil je nog een keer gitaar voor me spelen?' Een brede glimlach verschijnt op mijn gezicht. Gitaar spelen voor het liefste meisje van de wereld, dat wil ik zeker wel!
Reageer (5)
Je hebt er een nieuwe abo bij!
1 decennium geledenBen nu al verslaafd!
Snel verder
Aaah dat is echt romantisch <3
1 decennium geledenSchattig!
1 decennium geledenSnel verder!
x
Aaahw wat lief!
1 decennium geledenZo lief!
1 decennium geledenSnel verder!!