De volgende ochtend word ik langzaam wakker uit mezelf. Gapend veeg ik de slaap uit mijn ogen en kijk de kamer rond. Overal hangen posters van halfnaakte wijfen waardoor ik even afkeurend mijn hoofd schud. Ik wil me dichter tegen Tom aan nestelen maar hou al op als ik merk dat de kant naast me leeg is. Vermoeid hijs ik mijn benen over het bedrand heen en loop naar de grote kledingskast in de hoek van zijn kamer en open die. Ik haal er een simpele shirt uit van Tom en trek die aan en trek mijn vieze broek uit en trek een paar sokken aan van Tom en loop daarna naar beneden waar ik Tom op de bank aan tref. Zachtjes sluip ik achter hem en druk dan een kus in zijn nek. Even merk ik dat hij schrikt maar al snel draait hij zich om en trekt me op zijn schoot. 'Hee schone slaper' fluistert hij zacht waardoor ik even giegel. Ik druk een klein kusje op zijn lippen en nestel me dan dicht tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. Zijn warmte doet me fijn voelen. 'Is Amynthas al wak..' Bill zijn stem blijft haken in zijn keel als hij mij ziet en glimlacht dan even. 'Ik heb een eitje voor je gemaakt, als je dat wilt?' Ik knik dankbaar en neem de bord van hem over en begin te eten.

In de middag heb ik me omgekleed in een simpel shirtje van Tom en een trainingsbroek die me heel de tijd van de kont zakt maar dat maakt me niks uit. Nu liggen Tom en ik samen op de bank een film te kijken. Tom onder en ik boven op zijn buik. Bill moest Georg en Gustav halen maar Tom wou bij mij blijven. 'Zouden ze me wel aardig vinden?' vraag ik zacht aan Tom en druk een kus op zijn lippen. 'Natuurlijk wel, al zouden ze eerst dom gaan doen en vragen of je weer een van mijn one-night-stands bent' zegt hij en ik kijk hem even bijtend op mijn lip aan. 'Dat ben je niet Amynthas, echt niet. Je moet je daar niks van aantrekken' zegt hij zacht en drukt me dichter tegen zich aan. Ergens voelt het raar, om van iemand te houden die nog nooit echte liefde heeft gekent.

Reageer (5)

  • TomKBitch

    ze kan geen one-night-stand zijn want tis al 2de afspraakje en 3de dag bij alkaar(A)

    1 decennium geleden
  • 0630x

    Ze mogen niet zonder elkaar verder!!
    Sneeeell verder <3

    1 decennium geleden
  • jerasu

    oké snel verder!!

    1 decennium geleden
  • jerasu

    (nerd)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Ze mag hem daarom zeker niet laten vallen hoor!!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen