Untill I found you ||037|| Tom
Tom
Met een glimlach op mijn gezicht kijk ik naar Amynthas. Ze ligt al te slapen zodra ze het bed raakte. Mijn armen liggen strak om haar heen. Ik wil haar niet loslaten of kwijtraken.
Met mijn lippen druk ik een kus op haar haarlijn. 'Slaap zacht, mijn liefste Amynthas.' Ook al hoort ze het niet, het voelt goed om het te zeggen. Bill zit beneden televisie te kijken. Het enige wat hij vroeg was of we het leuk hebben gehad, waarna hij een brede glimlach op zijn gezicht kreeg. Ik weet dat hij blij voor me is. Hij heeft altijd al gewild dat ik van die one-nightstands af zou komen.
Amynthas zucht even diep in haar slaap en nestelt zich tegen me aan. Een vertederende glimlach verschijnt op mijn gezicht. Ze is schattig als ze slaapt. Nee, ze is altijd schattig, maar extra schattig als ze slaapt.
Een geeuw verlaat mijn mond. Hoewel ik eeuwen zou kunnen kijken naar Amynthas, is het misschien toch verstandig als ik zo ga slapen.
Ik trek voorzichtig mijn shirt uit. Ik wil niet dat Amynthas wakker wordt. De rest van mijn kleren laat ik wel gewoon aan. Amynthas heeft ook nog haar kleren aan en ik wil niet dat ze schrikt als ze wakker wordt. Ik zou haar best om willen kleden, want ik denk niet dat het lekker ligt, maar ik durf niet. Stel dat ze denkt dat ik alleen op seks uit ben!
Ik zou haar echt niet kwijt willen, niet vanwege zoiets stoms. Nee, dan liever maar zo. Ze slaapt nu al zo vast en zo lief, dus waarschijnlijk merkt ze het niet eens.
Reageer (4)
zo lieff! snel berderr
1 decennium geledenEcht zo lief!!
1 decennium geledenAaaahh hij is zo lief!!
1 decennium geleden<3
Tom is zo lief voor haar!
1 decennium geledenSnel verder!
x