Foto bij Do you Like to Fall? <8>

I'm falling in sleep with you,

We liggen op het bed allebei als zombie's naar de film te staren. Er komt nog net geen kwijl uit onze mond. 'Popcorn?' Vraagt Bill in trans. Ik knik en pak het aan. 'Wat is dit voor film? Best goed eigenlijks.' 'Weet niet. Ik heb wat van Tom zijn kamer gepakt.' 'Oké.' Ik zie hier en daar een paar vliegende armen en hoofden. Na een half uur is de film afgelopen. 'Zo, en dan nu de volgende.' Bill staat op en bukt om de film eruit te halen. Ik ga iets omhoog zitten zodat ik zijn kont zie. Omg, wat een heerlijke kont! 'Wat zit je te kijken Celine?' Grapt hij. Ik word rood en zak meteen terug in de zwarte lakens. hij staat op en komt naast me liggen. Nu iets dichter dan normaal. De film start en me ogen worden na een poosje zwaar. Ik zak tegen bill aan en me ogen vallen dicht.

[Volgende Ochtend]

Ik word langzaam wakker van de zonnestralen die op mijn gezicht schijnen. De gordijnen staan open en ik hoor de vogels zingen. Ik draai me om en sta op. Ik ben in Bill zijn kamer zo te zien. Ik zie overal kleren liggen en schoenen. 'Die is dus al wakker.' Lach ik zachtjes. Ik sta op en voel me beetje vies in me kleren. Als ik me omdraai zie ik een briefje liggen. Ik pak hem op en lees hem.

' Lieve Celine,
Ik heb kleren voor je klaar gelegt op de bureau stoel. Als je wilt mag je douche en daarna naar beneden om wat te eten.

Xx Bill.'


Dit briefje bewaar ik dus. Ik doe hem in me broek zak en zie de kleren op de bureau stoel liggen met schoenen en sieraden. Goeie smaak heeft hij. 'Miauw,' Ik draai me om en zie een kat naar binnen lopen. 'Wat een schatje!' Ik loop ernaar toe en aai haar over der kopje. Ik sta weer op en doe me shirt uit. 'Celine ben je al wakker? Want..' Bill houdt meteen op met praten. Ik schrik me dood en doe meteen wat voor me. 'Ehm..kom je zo beneden wat eten?:$' Ik knik verlegen. Bill loopt weg. Was dat nou een..? Nee, ik verbeeld het me vast. Ik ga veder met aankleden doe me make-up en haar en ga naar beneden. Wat een heerlijke lucht.

Reageer (2)

  • xMILES

    so cute =]

    1 decennium geleden
  • Incerto

    verder !

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen