Sasuke's freak out moment
kabuto pov;
Orochimaru likte met zijn tong langs zijn lippen.Het bleef even stil.'Orochimaru-sama ?'vraag ik hem nerveus.'Wat is er kabuto ?'vraag hij me.' nou kijk'begin ik ,ik schuif Oncomfortabel mijn stoel heen en weer en duwde m'n bril op m'n neus ' 't is sasuke'zeg ik nog nerveuzer.'Wat is er met sasuke ?'vraagt hij me kalm.'Nou ziet u het zit namelijk zo ,dat ..eeh'begin ik ,elke keer als het gesprek over sasuke ging leek orochimaru sneller op z'n teentjes getrapt dan normaal,van daar ook mijn nervositeit ik ben dit niet gewend van orochimaru'Hij heeft opnieuwe eh,een gat in de muur geslagen'zeg ik langzaam.Ik knijp een oog dicht en kijk orochimaru-sama nerveus aan het zweet druppelt van m'n voorhoofd.'Is dat alles?'vraagt hij me koeltjes.'Erm..met een midgetgolf stick'zeg ik voorzchtig.Orochimaru staarde me aan,en hij staarde me nog langer aan.Opnieuwe likte hij overdreven met z'n lange tong over z'n lippen,en staarde me nog een tijde aan 'een midgetgolf stick ?'vraagt hij me licht geraakt maar toch koeltjes.Snel knikte ik ' Jaja een midgetgolfstick'zeg ik snel om z'n antwoord te bevestigen.'Het lukte sasuke niet op de bal te raken ,vandaar dat hij zo kwaad werd en ehrm..'zeg ik nerveus,ik zie aan orochimaru's blik dat er zo iets gaat komen.'Een ..bal ?'vraagt hij me half koeltjes.Opnieuw knikte ik overdreven,ik geef toe dat ik te overdreven knikte en dat het leek of m'n hoofd van m'n nek zou vallen.Een luide CRASHWAMKEDENG verstoorde orochimaru's gestaar en dit keer hield hij z'n blik op de deur waar sasuke net doorheen was gestormd ,laten we dat maar niet te lettelijk nemen want sasuke hief z'n armen op en schreeuwde luid op een on-sasuke-achtige (bestaat dat woord wel ?)manier ' IK HAAT DAT (PIEP) MIDGETGOLF EN DEZE (PIEP)(PIEP)(PIEP)SCHUILPLAAt (PIEP) MIDGETGOLF'schreeuwde sasuke,ik en orochimaru keken hem ongeloofwaardig aan en ik viel van m'n stoel.Is dat echt sasuke uchiha?De emotiloze controle freak.' orochimaru ,je moet je een golfleeraar vinden NUU'gilde hij oncontroled.Ik herstelde me en keek sasuke nog steeds met omgeloof aan.' WAT STA JE TE KIJKE BRILLEMANS ZOEK ME EEN LEERAAR ZODAT IK MIDGETGOLF KAN LEREN EN ITACHI ERMEE KAN VERSLAAAAAAAAN'gilde hij luidkeels op een wraaknemende toon.Ik rende snel richting konohana om een leeraar te zoeken aangezien daar de trend was gestard.
Reageer (5)
Hahah funny
1 decennium geledenwhahaha ... ik lag me dood
1 decennium geledenOmg dis so fucking grappig
1 decennium geledendus(nerd) sasuke gaat itachi niet vermoorden voor wraak maar inplaats daarvan hem verslaan met golf?
1 decennium geledenik zie het al voor mexD
Whahaha
1 decennium geledenIk zie Sasuke al zo doen
X