Tom

Zodra ik Amynthas vind, krul ik mijn armen om haar heen. 'Gevonden,' fluister ik hees in haar oor. Ik weet niet wat ze met me doet, maar ze maakt me gek. Ik druk een kus onder haar oor en glimlach.
'Zullen we in het reuzenrad gaan?' We kijken recht tegen de achterkant van een reuzenrad. Het is misschien wel hoog, maar wel leuk.
Ik pak haar hand vast en zonder op antwoord te wachten trek ik haar mee. Met haar naast mijn zij zal elke attractie leuk worden. Ik betaal twee kaartjes en ga in een van de karretjes zitten.
Amynthas legt haar hoofd op mijn schouder en zucht. Ik leg mijn arm om haar heen. Alles voelt anders met Amynthas. Ik heb met haar niet het gevoel dat het alleen maar om seks draait. Nee, tussen gaat het om pure liefde.
Ik dacht altijd dat liefde niet voor mij was. Ik ben nog steeds beroemd, dus wie kan ik vertrouwen? Daarom leek one-nightstands mij de beste oplossing. Amynthas laat me zien dat dat niet zo is. Dat ik wél liefde kan hebben. Dat een relatie meer kan zijn dan alleen een one-nightstand. Ook al hebben we nog niks officieels, het voelt al wel zo.

'Kijk Tom! Kijk hoe mooi!' Door haar mooie stem wordt ik uit mijn gedachte getrokken en volg haar vinger. Je kan het hele pretpark zien liggen en zelfs de hoogste torens van New York. 'Het is prachtig.' Een tevreden glimlach verschijnt op mijn gezicht. Het is echt prachtig, het hele plaatje.

Reageer (4)

  • LastSong

    Ooooooh
    kzit elke dag zo op een vervolg van deze story tewachtenn
    kben er verzott op <3

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Mooi snel verder!

    1 decennium geleden
  • 0630x

    Love (flower)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Mooi!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen