Met grote ogen kijk ik naar het uitzicht dat ik te zien krijg. We zijn in een pretpark! Als kind wou ik er altijd al eens naar toe maar mijn ouders vonden het te gevaarlijk vandaar dat het nooit mocht. Toen ik veertien was ben ik er een keer stiekem heengeweest met drie schoolvriendinnen alleen dat was niet zo'n grote als deze. Tom kijkt me lachend aan als hij mijn verwonderde gezicht zien en krult zijn vingers in de mijne. Ik scheur mijn blik los van het uitzicht en kijk naar het practige verschijnsel naast me en druk een kus op zijn lippen. Blijkbaar is een kus alleen niet genoeg want als ik terug wil trekken vouwt Tom zijn handen tegen mijn wangen en laat zijn tong over mijn lippen glijden die ik gewillig open. Deze jongen is perfect.

'Tom dat is mijn suikerspin!' zeg ik waarschuwend als Tom nog een stukje van mijn suikerspin wil pakken. Lachend schud hij zijn hoofd en begint me te kietelen waardoor ik het uitschreeuw van het lachen. 'Okee, je mag een stukje' zeg ik als Tom even stopt zodat ik op adem kan komen. 'Wie zegt dat ik die suikerspin wil' fluistert hij zacht in mijn oor en voel hoe ik langzaam aan rood begin te worden. 'Kom me halen dan' speels bijt ik even in zijn oor en ren dan gillend weg met een broekhijsende Tom achter me aan. Geweldige jongen, mijn jongen.

Reageer (5)

  • 0630x

    Aaaaahhh zalig!!! :D

    1 decennium geleden
  • AngelicPower

    Snel verder!!(flower)

    1 decennium geleden
  • jerasu

    Dat is wel heel zielig en overprotected als je niet naar een pretpark mag.. lol
    anywayyy echt schattig die twee =] Snel verder!

    1 decennium geleden
  • XTokioHotelXLov

    wouw egt sgattigg :) verderr :)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    Wat zijn die twee toch schattig!!!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen