Do you Like to Fall? <7>
Daar zit je dan. Op de kamer van de jongen die je al twee jaar leuk vind. Ik kan het niet laten en ga zijn kamer onderzoeken. Leuk behang heeft hij, zwart met witte strepen. En de andere drie muren zijn zwart. Een groot twee persoons bed, en in de hoek een donkere kledingkast waarvan je zegt is dat wel een kast? Ik zie een bureau staan en loop erop af. Ik ga op de stoel zitten en kijk neer op een blad. 'In Die Nacht' Ik zie een lap tekst eronder en lees het grondig door. 'Celine, wat doe je?' Ik schrik en draai me om. 'Ik zag een blad liggen en keek ernaar.' Vertel ik eerlijk. Bill lacht. 'En? Wat vind je ervan.' Hij zet het blad met eten en drinken neer op het bureau en pakt een stoel erbij. 'Mooie tekst, echt heel mooi.' Hij knikt. 'Maarja, zullen we beginnen aan het huiswerk?' Vraag ik. Hij knikt en pakt zijn tas en haalt wiskunde eruit. Hij legt het boek open neer en kijkt me hoopvol aan. 'Wat snap je niet?' 'Dit, dit en dit.' Hij wijst met zijn zwart gelakte nagel drie moeilijk sommen aan. 'Dat zijn moeilijk sommen ja.' Ik leg ze één voor één uit. 'Ik snap het!' Schreeuwt hij blij. Ik lach. We doen het boek dicht. 'Zo, tien minuten overgedaan, zullen we film kijken?' Vraagt hij. Ik knik. 'Hoelaat moet je eigenlijks thuis zijn?' 'Ehm, het is vrijdag dus me vader is weg. Dus ik mag zolaat thuis komen als ik wil.' 'Mooi, dat word dus een film marathon.' Zegt hij vrolijk. Ik lach. Ik heb een vriend erbij. Een hele goeie en lieve nogwel.
Reageer (2)
sweet (:
1 decennium geledensnel verder ^^
1 decennium geledenxx