Hoofdstuk 6
Wolfs heeft me gekust.” Ze word heel erg rood. “Oh Eva wat lief. Ben echt blij voor jou.” “Dus als Wolfs terug komt mogen we met elkaar blijven werken?” “Ja tuurlijk heb ik geen enkel probleem mee.” Marion komt dan binnen. “Euhm Eva er zijn hier 2 meisjes die je willen spreken over Wolfs” “Ik kom” Ik ga naar de 2 meisjes. “Volg me maar” We gaan naar de spreekkamer. “Wie zijn jullie en hoe kennen jullie Wolfs?” “Ik ben Maxime Wolfs de dochter van Floris. “ “Ik ben Mirelle Wolfs de zus van Floris” Ik kijk de 2 meiden aan. Zijn dochter? Zijn zus? Ik had maar weet van 1 dochter. “Ik weet alleen van zijn dochter Fleur. Hij heeft me nog nooit over jullie vertelt” “Dat komt omdat hij niet van ons bestaan weet.” “Hoe kan dat?”
“Mijn moeder heeft Wolfs alleen maar vertelt over Fleur en niet over mij. Ze heeft mij naar een ander gezin gebracht omdat ze niet genoeg geld had voor mij en Fleur. Ze wou mijn vader er niet mee belasten;” “Bij mij hetzelfde verhaal. Mijn moeder heeft me bij mijn broer weggehaald en nu zouden we hem heel graag willen zien?” “Sorry maar dat gaat niet. Ik weet zelf niet waar hij is.” Ik vertel ze het hele verhaal. “Dus mijn vader loopt gevaar?” “Hij is heel voorzichtig. Ik ga morgen naar Barcelona om Fleur te gaan halen. Hij heeft me dat gevraagd. Hij wilt dat ik haar bescherm.” “Eva toch hé? Heb jij iets met mijn vader?” “Nee heb niets met je vader” “Maar je bent wel verliefd op mijn broer?” Ik word rood. “Ik moet gaan” “wacht” roepen ze beide. “We willen mee.” “OK, morgen om 6 uur aan de luchthaven.” En dan stap ik weg. Ik ga naar huis. Naar het huisje dat ik onlangs had gekocht. Het was prachtig en gezellig.
Er zijn nog geen reacties.