POV Céline
Als Elvira de deur van Niall's kamer achter zich heeft dicht getrokken doe ik pas de deur van Harry's kamer open.
Ik gooi mijn tas in een hoek en merk dan pas dat Harry al in zijn bed ligt.
'I thought you were still downstairs'
'No, I came up here after two minutes' zegt Harry, terwijl hij wat meer rechtop gaat zitten.
Ik haal een elastiekje uit mijn tas en doe mijn haar in een staart. Daarna doe ik het licht uit en ga naast Harry in het bed liggen.
Harry slaat zijn arm om me heen en trekt me wat meer naar zich toe, waardoor mijn hoofd een beetje op zijn borst komt te liggen.
Het is eventjes stil als Harry de stilte verbreekt. 'Do you think we had sex too early?'
Terwijl ik weet dat hij me niet kan zien kijk ik hem aan. Ik zie aan zijn silouet dat hij naar zijn handen staart. 'Maybe it was a little too early.. But I regret nothing' zeg ik. 'Do you think it was too early?'
Harry zucht zachtjes. 'Maybe it was, but I regret nothing either'
Ik grinnik een beetje. 'What?' vraagt Harry een beetje verbaast.
'Nothing' lach ik. '
Op de gang horen we Louis, Zayn en Liam zich ook klaar maken om naar bed te gaan.
Ik begin een beetje te gapen. 'It seems like my girl is tired of the day' concludeerd Harry.
My girl.Van binnen gieren miljoenen vlinders door mijn buik, maar ik laat niks merken.
'Hmm-hmm' zeg ik, terwijl ik de dekens wat hoger op trek. Harry drukt zachtjes een kusje in mijn haar. Gelukkiger dan nu kon je me niet hebben.

-

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen