OO5
Niall James Horan
Niall: "Without music there would be no One Direction"
Liam: "No, we would be the inbetweners"
De dagen na de vorming van onze Boyband was het een gekkenhuis. We kregen een grote kamer aangewezen in het X-Factor huis, we moesten een naam gaan bedenken en we oefenden dag en nacht. We waren hier allemaal met 1 droom; beroemd worden. Ofja; geld kunnen verdienen met ons talent. We waren al meteen goede vrienden. De jongens zijn geweldig om mee samen te werken.
We begonnen met een naam bedenken. Toen kwamen we ook al meteen een aantal weetjes van elkaar te weten;Louis is gek van wortels, Liam is bang voor lepels, Harry kende Louis al en zijn supergoed bevriend. En hij is een echte meisjesmagneet. Zayn roept alleen maar 'VAS HAPPENIN''. En, ja, ik..ik ben gek op Nandos en eten.
In ieder geval, we kwamen uit bij; One Direction. Omdat we dezelfde weg naar beroemdheid afleggen.
In de vakantie was ik een superleuk meisje tegengekomen. Ik probeerde haar te vergeten, omdat ik haar toch nooit meer zou zien. Het lukte al aardig; als ik me haar herinnerde, had ze geen gezicht meer. Dat kon ik me ook niet meer voor de geest halen, het was weg. Het was pijnlijk, maar ik wist dat het goed was om haar te vergeten.
En het leven ging door. Samen met Simon moesten we een liedje uitkiezen voor de eerste live-show die al voor de deur stond.
"GUUUYYYYSSS!!!!" Louis rende een rondje om de piano waar we bij stonden. Harry sprong op van zijn stoel en rende Louis tegemoet. Met een harde knal rende ze tegen elkaar aan. Liam, Zayn en ik hadden de slappe lach en vielen bijna van onze stoel. Ook Harry rolde over de vloer van het lachen. Louis stond op en trok zijn bretels recht. Met een serieus gezicht keek hij ons één voor één aan. "You nasty bitches!" riep hij. Daarna begon hij als een malle te schreeuwen en barstte in lachen uit.
Ik fronste even mijn wenkbrauwen en ik snapte niet helemaal wat hij nou aan het doen was, maar het was grappig!
"Allright, I don't know what you were doing, Louis. But we have to choose a song!" Liam haalde ons allemaal weer bij de les en Harry en Louis klommen weer terug op hun stoelen. Liam klapte de laptop, die op de piano stond, open en ging naar Youtube.
We zochten een aantal liedjes op en kwamen uiteindelijk uit bij Viva la Vida. We werkten hard, maar hadden ook veel fun. Zayn had wat moeite met de timing en we werden steeds zenuwachtiger. Maar ik had zo'n voorgevoel dat het ons ging lukken!
_______________________________
wow, check dit;
Reageer (2)
omg Liam draagt een Panda muts ;333
1 decennium geledenJE HEBT EEN LEZER OP HET MOMENT! EN JE PROBEERT EEN SOROT KOPROL OP DE BANK WAT NIET LUKT <3
1 decennium geledenlove you hazza <3