Foto bij 06.

Bliss Elizabeth Alexandra Blake

Hiding something is lying

Nou je zou denken. Wauw Bliss is echt de beste, liefste, grappigste en beste vriendin ooit. Ik ben het ook echt helemaal met je eens. Ik denk dus ook; als Amelia weer van het podium is gaat ze me helemaal knuffelen en dan gaat ze helemaal pizza voor me bestellen. Hmm I love pizza. Het water loopt me in de mond. Pizza. Die lekkere smaak op een driehoekig stukje hemel. I love you. Ik zie dat Amelia het podium weer afgaat en naast me komt staan. Even staart ze gewoon voorruit. Ik zie Harry naar me glimlachen en ik steek mijn middelvinger op. Lekker. Hij verdient het. Hij begint hard te lachen midden in het lied, maar pakt het snel weer op. Ik giechel totdat ik een stekende pijn in mijn arm voelt. Amelia heeft me geslagen en geeft me een blik die zegt dat ze me later nog harder gaat slaan. Wat heb ik nou weer gedaan? Zuchtend kijk ik weer naar de jongens. Een blonde jongen met scheve tandjes staat nu voor mij. Hij is zo schattig met zijn tanden. Ik begin er spontaan van te glimlachen. Eerlijk gezegd zingen ze ook best allemaal wel goed. Ik kijk naar Amelia die helemaal verliefd naar de vijf jongens kijkt. Dat meisje heeft problemen. Hele grote problemen. Psychiater grote problemen. Big Ben grote problemen. Maan grote problemen. Aarde grote problemen. Zon grote problemen. Kortom ze heeft problemen. I'm hungry. Delen ze geen eten uit bij concerten ofzo. Blijkbaar niet. I need food. De jongens zingen nog een paar liedjes. Ze zingen echt mooi. Alleen ik ken geen enkel liedje dusja. Ik sta hier helemaal awkward terwijl de meesten hier meezingen. Helemaal met pokerface enzo. Zelfs schreeuwen klinkt raar als ik het doe. Niet dat ik het doe hoor. Ik bedoel ik ben geen fan van ze. Als het concert afgelopen is begint de zaal leeg te lopen. Mijn oren suizen en ik kijk Amelia aan. Ze kijkt boos terug. Fuck my life.

'Amelia waar trek je me naartoe?' 'Backstage, waarom wou je geen backstagepassen?' Ze slaat me hard. 'Ben je daarom boos?' Amelia knikt. Ik rol met mijn ogen. 'En waar gaan jullie naartoe?', vraagt een man die uit het niks komt. 'One Direction.', zegt Amelia stoer. 'Namen?' 'Amelia en dit is Bliss.' De man knikt en laat ons erdoor. Ja that's right. Laat mij erdoor. Ik ben koningin van de wereld en jij bent mijn bitch. Als we de kamer inlopen zien we 5 andere meisjes. Eentje kijkt me helemaal arrogant aan. Ik weet gelijk dat wij sowieso best friends forever gaan worden. Ik kijk naar een ander meisje. Ze kijkt naar de grond. 'Elo.', zeg ik als ik naast haar ga zitten. Ze kijkt me lief aan. 'Hoi.' 'Bliss.', zeg ik terwijl ik mijn hand uitsteek. 'Evangeline.' 'Oké Eve dus.' Ze begint te lachen. 'Hoelang ben je al Right Direction fan?' 'One Direction.' 'Pff zelfde.' 'Ik weet niet, vanaf het begin denk ik jij.' 'Oh ik ben geen fan. Ik kom hier om mijn best friend te steunen.' Ze glimlacht en knikt. Op dat moment komen de jongens binnen. 'Ohmygod ohmygod ohmygod.', begint Eve naast me te hyperventileren. Ik doe een stapje opzij. Ik hoor niet bij haar. Harry kijkt me glimlachend aan. Zijn glimlach is lief. Ik steek mijn middelvinger op. Ik hoor mijn maag knorren.
Note to myself: Buy food.

Reageer (1)

  • Charmion

    Dit is echt geweldig. Ga je weer verder? <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen