Untill I found you ||033|| Tom
Tom
Ik bel aan bij Amynthas. Een klein jongetje staat in de deuropening. 'Hoi,' grinnik ik. Dat zal vast haar broertje zijn. Ik zak door mijn knieën zodat ik op ooghoogte zit. 'Is Amynthas thuis?' Het jongetje knikt en rent weg. Ik stap zelf over de drempel en doe de deur achter me dicht. Mocht er paparazzi buiten staan, dan kunnen ze in ieder geval geen foto`s maken nu. Of niet van mij in ieder geval.
Amynthas haar broertje komt terug en trekt Amynthas mee aan haar hand. 'Kijk!' glimlacht hij trots. Amynthas tilt hem op en lacht. 'Hoi Tom.' Ik loop naar haar toe en druk een kus op haar wang. Ik denk niet dat haar broertje het leuk vindt om toe te kijken hoe ik zijn zus zoen.
'Zeg jij tegen mama dat ik weg ben?' Haar broertje knikt. Amynthas zet hem weer op de grond. Het jongetje rent gelijk weg. Lachend kijk ik hem aan.
Ik druk een kus op Amynthas haar lippen. 'Zullen we dan gaan?' Ze knikt en ik pak haar hand vast.
Ik begeleidt haar naar mijn auto en houdt de deur voor haar open. Ze giechelt terwijl ze instapt. Ik druk een kus op haar wang voor ik de deur dicht doe.
'Wat gaan we vandaag doen?' Geheimzinnig kijk ik haar aan. Het is een verrassing. 'Raad maar.' Gelijk begint ze van alles op te noemen. Veel maakt het niet uit, ik zeg toch op alles nee. Als ik een keer ja zou zeggen, is het geen verrassing meer.
Reageer (3)
Snelverder!! <3
1 decennium geledenLeuk!
1 decennium geledenSnel verder!
x
verderrr pleasee
1 decennium geleden