Foto bij 1.

Hope you like it hunns

juajua dees is speciaal vo julie omdatk haar zo graag eb^^ en nu nii beginnen kakken over jasper hé -.-', want i like him two ^^

Julie pov:

Ik duwde een lok haar terug achter men oor die ontsnapt was. Het duurde wel al erg lang voordat Jasper hier was. Dat was ik echt niet gewoon van hem. Normaal is hij altijd vijf minuten te vroeg zelf en moet hij kijken naar hoe ik mijn make-up doe en nu, ik keek op mijn gsm, is hij al een halfuur te laat. 'Julie!!!' hoorde ik vanuit de verte. Die stem was te bekend voor mij en wekte kriebels op in mijn buik. 'Hou je in.' fluisterde ik tegen mezelf terwijl ik hard op mijn buik duwde met mijn over elkaar gekruiste armen. Jasper duwde zijn fietsremmen voor mijn neus in en ik gaf een klein gilletje en ik sloot snel mijn ogen, bang dat hij me ging aanrijden. 'Hé Julie, je mag je ogen open doen hoor, je denkt toch niet dat ik jou ooit omver zou durven rijden.' Voorzichtig opende ik één oog en zijn donkerbruine ogen boorden recht in de mijne. Toen opende ik mijn andere oog ook en glimlachte flauw naar hem. Omg, wat was dat genant zeg. Ik voelde zijn veel te warme lippen op mijn wang en een bom van vlinders onplofte in mijn buik. 'Sorry dat ik zo laat ben, maar je moet het me vergeven.' 'Moet ik dat?' vroeg ik verbaasd. 'Wel als je het goeie nieuws hoor dat ik in petto voor je heb.' 'Ohja, komaan Erkens vertel op.' 'Ik mag het voorprogramma doen van Kelly Clarkson.' Zijn glimlach verbreede alleen maar en ik grijnzde breed terug naar hem. Toen vielen opeens alle puzzelstukjes op zijn plaats. Jasper, mocht, het, voorprogramma, doen, van Kelly, Clarkson... 'Omg Jasper!!' Mijn armen vlogen rond zijn nek en hij verloor bijna zijn gewicht waardoor hij met de fiets wankelde. 'Ik ben blij dat je zo enthousiast bent, maar mag ik eerst even van mijn fiets stappen zodat ik je even enthousiast terug kan knuffelen?' 'Natuurlijk.' ik voelde het bloed naar mijn wangen stromen en ik keek in de andere richting, tot dat ik zijn lichaamswarmte tegen de mijne voelde. Wat was het raar, ik was voor de eerste keer verliefd en dan nog wel op mijn beste vriend, Jasper Erkens...

Reageer (3)

  • evaheroo

    geweldig !

    eindelijk een storie over Jasper Erkens ^^

    x

    1 decennium geleden
  • JonasLuv

    SNEL VERDER!!!! XxX

    1 decennium geleden
  • greeys

    zo lief da je da voor ik doe !!! ^^
    en this egt heel mooi . kwou da het egt was !
    ma kweet nog altijd hoe het aanvoelt zijn lichaamswarmte. da staat in men geheugen gegrift !

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen