Twenty-Three
20 Abo's! Jullie zijn fantastisch! Sorry voor het saaie stukje. In de volgende komt Trevor...
*Zoey Miller
Na veel geduw, getrek en meerdere keren door Ariana verweten te worden dat we aliens waren die haar brein kwamen uitzuigen, slaagden we er uiteindelijk in om haar in de auto te krijgen.
We hadden voor de zekerheid een soort knoop in haar gordel gelegd. Ze was zo druk bezig met uit te vinden hoe je die los moest krijgen dat ze vergat dat je om je gordel los te maken gewoon op het knopje moest drukken.
Ik ging vooraan zitten naast Harry en keek geamuseerd naar Ariana.
De auto startte met veel gebrul van diens motor. Het was ijzig stil in de auto en er hing een lichte spanning.
Het enige geluid kwam van Ariana die na een tijdje broeder Jacob begon te neuriën.
Ik grinnikte om haar. Ze kon soms erg intimiderend en wat bitchy overkomen maar als ze dronken was, dan was ze gewoonweg hilarisch.
'Dus...' zei ik tenslotte. 'Hoe ging het met Mell?' Ik vroeg het gemaakt nonchalant maar ik klonk waarschijnlijk erg doorzichtig.
Harry haalde zijn schouders op.
'Ik weet niet, het was wat saai. Ze kon enkel praten over One Direction...'
'Oh... Dat is rot.' loog ik. Vanbinnen voelde ik me wat opgelaten. Net goed. Harry verdiende beter dan haar. Hij verdiende iemand aardig, slim, grappig, iemand die hem leuk vond om wie hij was en niet alleen om One Direction. Ik vroeg me af of het in mijn stem te merken was dat ik het eigenlijk niet zo erg vond.
'Je bent een goede kusser trouwens.' Daar was het dan. Natuurlijk konden we dit onderwerp niet vermijden, al hoopte ik het nog zo hard.
'Wat heeft dat met Mell te maken?' grinnikte ik.
'Niets, ik wou het gewoon zeggen.' Hij keek even weg van de baan waar toch geen kat reed en schonk me een warme glimlach. Ik zweeg en keek erg aandachtig naar mijn schoot.
'Jij was ook niet slecht, hoor.' merkte ik op. Harry grijnsde.
Het was stil tot er opeens een geluid vanaf de achterbank kwam.
Ariana was in slaap gevallen en snurkte nu luidruchtig.
'Wat elegant.' lachte ik. 'Zij gaat goed slapen.'
'Wauw... Die meid kan drinken!' zei Harry.
'Je had haar eens moeten zien op het trouwfeest van tante Amy... Ze had zoveel op dat ze pas een dag na het feest terug wakker werd. Het zou me echter niet verbazen als ze morgen pas rond vieren wakker wordt.'
We kwamen na nog een twintigtal minuten rijden thuis en legden Ariana in haar bed waarna we zelf nog even naar beneden gingen.
Harry zette de tv aan en ik ging naast hem zitten. Er hing nog steeds een zekere spanning tussen ons, ookal was die wel al wat verzwakt na ons nonchalante gesprek van zonet.
Zo zaten we er een tijdje te praten over onbelangrijke dingen.
'Waarom heb je me op die manier gekust?' floepte ik er opeens uit. Oeps. Dat klonk wel erg aanvallend.
'Ik bedoel: met tong and stuff?'
'Oh...' zei Harry zacht. 'Ik weet niet. Het, eh... gebeurde gewoon.'
Ik keek hem zwijgend aan. Was dat het? Niet meer? Het gebeurde gewoon? Had ik me daar zo druk over gemaakt?
'Het betekende niets. Toch?' vroeg hij.
'Nee, hoor. Voor mij niet alleszins. Jij?' mompelde ik.
Harry schudde zijn hoofd.
'Oké. Mooi. Het betekende helemaal niets. Niks. Nada. Noppes. Nothing. Nullum. Inga. Aon. Nicht. Tiada. No, ...', somde ik op. Hij lachte.
'Hoeveel talen ken jij wel niet?' De rest van de avond kwam het onderwerp niet meer ter sprake.
Reageer (1)
Waarom is Harry zo ongelooflijk hot wanneer hij een Twix eet? Ik zie er dan uit als een alien ofzo
7 jaar geleden