Foto bij Zayn

Ik word wakker en kijk langs me. Daar licht ze dan zo lief. Amber Carolina Dominga Jorna. Binnekort Amber carolina Dominga Jorna-Malik! Alleen dat weet ze nog niet. De eerste keer dat ik haar zag had ze me gelijk gevangen, ik weet het nog als de dag van gisteren: "Hooi zayn ik ben amber ik hou van je! Mag ik met je op de foto!" En toen keek ik in haar ogen en toen gingen we op de foto en gaf ik mijn nummer en handtekening. Vlak daarna zaten we te smsen en twitteren. Toen spraken we af! En nu 3 jaar later. Ze is bijna 19 en ik ben 22! Als we aan het ontbijt zitten vraag ik het haar. "Zayn? Wat doe jeee?" zegt ze. Ik geef haar een kus en zeg: "Denken aan jou!" Ze staat op en knuffelt me. Ik trek haar mee. Ik doe het los hangende bruine plukje haar achter haar oren. Ik pak haar hand en loop naar beneden. We gaan wat eten. Als we klaar zijn met eten staan we op. Ik pak haar handen vast kijk in haar mooie groene ogen. Kus haar mooie rode lippen , ga door mijn knieen en zeg: " Amber Carolina Dominga Jorna, ik wil mijn leven met je delen en ik wil dat je mijn misses Malik word! Wil je met me trouwen?" Ze begint te huilen geeft me een knuffel en zegt:" JA! jaa heel graag!" Ik doe de ring om haar vinger en zoen haar!

Reageer (1)

  • tour

    ahhhww

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen