||O14||
Jasmine Lauren Watson
Ik pak mijn glas cola en neem er een slok van. Wantrouwig kijk ik Liam aan nadat ik het heb doorgeslikt. 'Wat zit hier in?'
'Niks.'
'Liam, wat zit erin?'
'Gewoon een beetje alcohol.' Ik geef hem een dodelijke blik. 'Ik ben nog geen eens achttien.' Hij zucht. 'Het is ouderjaars avond, Lauren. Wees een beetje gezellig. Het is niet zo veel, oke?' Ik frons. 'Oke. Als ik merk dat het wel ze is bel ik gewoon je moeder.' Dat klinkt kinderachtig en ik heb ook echt geen ervaring met alcohol-mijn vader wel natuurlijk- dus ik weet echt niet of er veel in zit maarja. Ik drink mijn glas snel op, dan ben ik daar ook maar weer vanaf.
Harry Edward Styles
Ondertussen heeft Lauren al weer vier glazen op en is Louis de vijfde aan het inschenken. Liam zegt dat er niet zo veel alcohol in zit maar ik weet dat hij liegt. Ze zal vast niet weten dat je sneller dronken word als je het snel opdrinkt want ze slaat het ene glas na het andere achterover. Ze lacht om alles wat we zeggen en hangt bezitterig aan Niall, die het allemaal wel prima vind.
Louis zet haar glas neer op de tafel. 'Ik heb zo'n dorst!' Gilt ze en drinkt het weer in één keer op. Iedereen lijkt het naar zijn zin te hebben maar ergens voel ik me wel een beetje schuldig.
Ik voel een hand op mijn schouder en kijk omhoog in het gezicht van Louis. 'Laat het gaan Harreh. We doen haar een plezier.' Hij drukt een drankje in mijn hand en ik sla het achter over. Het brand in mijn keel.
Fack it, het is bijna nieuw jaar en ik wil het ook leuk hebben vanavond.
And he will...
Reactie's?
I know, dit is niet zo goed...
Reageer (9)
snel verder<33
1 decennium geledenHmpf, ik kan wel raden wat er gaat gebeuren. *wiebelt met wenkbrauwen*
1 decennium geledenYou make me curious, snel verder. <3
Snel verder x
1 decennium geledenniceee snel verder.xxq
1 decennium geleden