Maandag 4 september 2006


~ Bill Kaulitz

‘Shit Tom!’ Snel gooi ik de dekens van me af en strompel naar Tom zijn kamer. Ik begin op zijn deur te bonken. ‘Tom, we zijn te laat! Wordt wakker!’ Met een hoop gemompel opent Tom uiteindelijk zijn kamerdeur. Dit jaar wonen we weer bij mam. Ze vond het geweldig dat “haar kleine jongetjes” weer even bij haar in huis wonen. De klok heeft al 8 uur geslagen. Het idee was om rond 7 uur op te staan, maar dat is duidelijk niet gelukt. Vloekend pak ik wat kleren bij elkaar en sprint naar de badkamer. Ik heb geen tijd om uitgebreid te douchen. Met een washandje was ik mijn gezicht zo goed als mogelijk en wordt ik weer wat wakkerder. Snel trek ik mijn kleren aan en maak mijn ogen licht op. Ik denk niet dat het zo`n slim idee is om gelijk met ogen helemaal zwart op school te komen.
Tom strompelt voor mij de trap af. Hij schoenen en pet heeft hij nog in zijn hand. Zijn dreads zitten nog door elkaar.
Beneden staat mam al op ons te wachten. ‘Ik dacht dat jullie nu wel oud genoeg waren om zelf jullie bed uit te komen,’ moppert ze. Voor onze neuzen zet ze een gesmeerde boterham. Vlug proppen Tom en ik deze naar binnen waarna ik opzoek ga naar mijn autosleutels. ‘Ik rijd!’ gil ik snel wanneer ik ze gevonden heb. We hebben met mam afgesproken dat er vanmiddag visite langs kan komen. Ooms, tantes, nichtjes , neefjes, vrienden en ga maar door. Het is lang geleden dat we die gezien hebben. Eerst wouden we het afgelopen weekend doen, maar dat kwam voor de meeste niet zo goed uit.
Ik pak een muts en jas van de kapstok en wacht op Tom, die zijn schoenen nog aan moet trekken. ‘Vergeten jullie niet eerst nog even langs de administratie te gaan?’ Met een zucht beloven we mam het niet te vergeten waarna we op hoge snelheid richting school rijden.

Reageer (5)

  • AmenFashion

    heeeeeeeeeeeeeel snel verder! x

    1 decennium geleden
  • japanesegirl

    je moet echt verder gaan want het is echt vervelend dat er staat laatste hoofdstuk

    1 decennium geleden
  • jerasu

    supah, snel verder!xx

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    (H)(H)

    1 decennium geleden
  • AlreadyGone

    super!
    Snel verder!
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen