Untill I found you ||032|| Amynthas
Na nog een tijdje met Tom over het strand te hebben gelopen zijn we toch weer aangekomen bij mijn huis. Het was inmiddels al twee uur in de nacht en ik werd behoorlijk moe. ‘Spreek ik je morgen?’ vraagt Tom die als een echte heer de autodeur voor me openhoud. Als ik uitgestapt ben knik ik en druk een kleine kus op zijn lippen. ‘Natuurlijk zie je me weer’ zeg ik giechelend en hij lacht even. Na nog een afscheidskus loop ik mijn huis binnen en probeer zo zacht mogelijk naar boven te lopen. Als ik bij mijn kamer ben aangekomen schop ik mijn hakken uit en stap gewoon met mijn kleren nog aan mijn bed in. Ik vis nog snel mijn mobieltje uit mijn tasje en open een berichtje naar Tom. Het was geweldig met jou vandaag, en die kus was speciaal. Kan niet wachten tot ik je weer zie! Xx- Amynthas Met een glimlach kijk ik het berichtje nog een keer over maar druk dan toch op versturen. Ik leg mijn mobieltje op mijn nachtkastje en glijd even met mijn wijsvinger over mijn lippen. Ik wou dat Tom hier was, naast me, zodat ik zijn lippen weer op de mijne kan voelen.
De volgende ochtend word ik wakker van mijn mobieltje die hard begint te trillen. Vermoeid open ik mijn ogen en kijk wie er belt. Tom. Met een grote glimlach neem ik op. ‘Goedemiddag schoonheid’ hoor ik zijn prachtige stem schor zeggen en een giechel verlaat mijn mond. Wat is het toch een schatje. ‘Hallo lekkerding’ fluister ik speels en hoor hem lachen. ‘Heb je zin om straks mee naar de studio te gaan?’ Ik graai mijn agenda even uit mijn tas en kijk naar de dag van vandaag en zie dat ik niks ingepland heb. ‘Ik wil dolgraag mee’ zeg ik en glimlach. ‘Ik pik je op om half drie goed?’ vraagt hij en ik kijk even naar de klok waar nu twee uur op aangegeven word. Ik zeg dat het goed is en nadat we hebben opgehangen loop ik snel naar mijn kast waar ik een leuk setje uitkies en naar de badkamer loop om even een snelle douche te nemen.
Reageer (5)
Die 2 zijn zo lief samen!
1 decennium geledenSnel verder!
x
Snel verder!!
1 decennium geledenDeze story is zoo lief!
1 decennium geledensnelll verderrr
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geleden