1. Het Begin Van Ted
Hier is het aller eerste hoofdstuk van Het Leven Van Ted veel plezier ermee
Net toen Eelco bezig was een aardappel tot leven te wekken puur uit verveling creëerde hij iets dat meer kracht had dan hij ooit had kunnen denken. Zijn eerste levende aardappel ontplofte toen hij het woord chips zei wat hij later gelukkig niet heeft gedaan. Zijn 2de was gewoon een normale aardappel met een heel raar uitsteeksel aan de zei kant dat erg raar eruit zag. Zijn 3de aardappel was Ted hij had armen benen en een hoed (zie de foto). Eenmaal al vanaf dat Ted was gecreëerd was Ted al destructief. En hij hield ook wel van een grapje. Maar toen Eelco Ted had gecreëerd was werd Ted wat anders dan de rest van alle andere aardappels op de hele wereld want hij had armen en benen Enzo maar goed.
Ted's 2de dag was dat hij Mandy voor het aller eest ontmoete en aan de ene kant mochten ze elkaar wel maar aan de andere kant ook weer niet. Ted kreeg van Eelco een eigen kamer in het huis onder de koelkast zodat Ted altijd bij de kaas kon komen het enige probleem was dat de kaas op de bovenste plank stond...
Reageer (1)
Whahaha wtf echt serieus?!
1 decennium geledenIk vraag me nog steeds af hoe je dat verzint
Lololol, ted was dus de 3e experiment..?
Wist ik zelf niet eens x,x
Nu krijg ik trek in de kaas...
ben ik eff blij dat ik makkelijk bij de bovenste plank kom ^w^
GIMME SOME CHEESE
En snel verder_O_