het eerste stukje heb ik geschreven en het 2de Frauke ;) enjoy!

'Are we going upstairs?' vroeg Harry me
'Yes but you have to cary me'
'okay, jump on my back' zo gezegt zo gedaan, ik sprong op zijn rug en hij droeg me daar boven.
Daar aangekomen legde hij me voorzichtig op bed.
ik drukte een kus op zijn mond.
we verdwaalden in elkaars ogen.
Hij deed de rits van mijn broek open 'no harry, not today'
'I'm sorry'
'Its okay but too soon'
'okay that's fine I'll wait'
'I'm very tired, are we going to sleep?'
'yes sweetie that's fine'
Ik deed mijn nachtkleedje aan en ging in bed liggen.
Harry kwam naast me liggen maar dan alleen in zijn boxershort.
Ik draaide me om, gaf hem een kus en ging op zijn borstkast liggen.
'Hoe zou het bij Frauke zijn?' dacht ik in mezelf.
Kort daarna viel ik in slaap.

Bij Frauke:

Voor de eerste keer met Louis in één bed!
Ik was vanbinnen totaal aan het flippen maar bleef van buiten de kalmte zelf.
Louis ging zich eerst nog in de badkamer omkleden.
Ik ging mij gewoon in de slaapkamer omkleden.
Louis bleef nogal lang weg, hij was al een halfuur in de badkamer.
Ik besliste om maar al in bed te gaan liggen en viel na vijf minuten in slaap.
Plots stond Louis aan mijn bed, hij fluisterde: ‘Sweetheart, I love you.’
Ik begon meteen te lachen, hij is toch zo een lieverd ik antwoorde: ‘I love you too.’
Hij begon mij zachtjes te kussen op mijn lippen, naar mijn nek en terug, hij deed mij shirt uit, maar hij bleef nog steeds doorgaan met kussen.
Ondertussen had hij ook al mijn pyjamabroek uitgedaan.
Hij had er precies al ervaring mee, maar ik wist dat hij lief voor me zou zijn, opeens klonk er een kleine kreun uit mijn mond.
Hij begon te grijnzen waardoor ik mij nog meer op mijn gemak ging voelen.
Ondertussen begon ik hem ook terug te kussen en deed ik zijn pyjamabroek uit.
Ook hij gaf een kleine kreun.
We moesten allebei lachen maar bleven door doen.
Ik wou Louis, hij was alles wat ik wou op dat moment.
Hij deed mijn bh los en ik deed zijn boxer uit, vervolgens deed hij mijn slipje uit.
Daar lagen we dan, twee verliefde naakte mensen.
Ik kon het echt niet geloven dat dit nu aan het gebeuren was.
Hij was zo behendig, ik wist dat hij het vaker had gedaan maar dat maakte mij niets uit.
Hij fluisterde lieve woordjes in mijn oor en ik bleef hem maar kussen.
Hij ging boven op mij liggen en even later voelde ik hem in mij.
Hij begon mij terug te kussen en een luide kreun kwam uit mijn mond.
Dit voelde echt geweldig, ik wist niet dat mensen zoveel van elkaar konden houden.
Ik voelde me echt zo goed bij Louis, hij was totaal anders dan andere jongens.
Dit was echt dé nacht van mijn leven.
Hij begon zachtjes over mijn borsten te strelen waar ik nog meer van opgewonden werd.
Hij had zich ondertussen al terug getrokken, waardoor ik de kans had om zijn kruis te strelen. ‘He is wonderful’, fluisterde ik in zijn oor.
Hij moest lachen en kreunen te gelijk.
Hij fluisterde terug: ‘You are beautiful too, honey!’.
Hij ging verder met kussen en ik kuste hem hevig terug, hij deed zijn mond lichtjes open en ik deed hetzelfde.
Hij nam de leiding, het was een gevecht tussen tongspieren.
Ik hield ervan als hij de leiding nam.
Het was echt ZA-LIG!
‘I love to hear your heart beat.’ Fluisterde hij en ik moest glimlachen en blozen tegelijk.
Wat hij gelukkig niet kon zien doordat het licht uit was en bracht mijn hoofd naar zijn borst.
Terwijl zijn kin op mijn kruin lag viel ik in een rustige en veilige slaap.
In de armen van mijn liefde.




P.S.: volg Frauke en mij ook op twitter ;) Frauke: @1DBiggestlove Marie: @MarieVanOpdorp
P.P.S.: nu duurt het tot maandag want ik ben op weekend sorry xx
leave kudo's comments,... ;) xxxx

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen