15
15 alweer, ghehehehe.
Hee mensen, ik heb jullie hulp nodig. HIERVOOR heb ik een naam voor de hoofdpersoon nodig. Een beetje Engels/Nederlands achtig. hahaha. Zet je suggestie maar in reactie. (; !
Jees, ik kan niet echt meer. Ik probeer nog wat stukjes kip naar binnen te krijgen, maar het lukt niet meer. Mijn maag is niet normaal vol. Niall eet domweg gewoon door.
'Okay, Niall, you win.' zeg ik overdramatisch terwijl ik mijn vuisten op de tafel sla.
Hij lacht. 'VICTORY IS MINE.' Ik moet lachen. Ik kan niet geloven, dat deze jongen. Deze geweldige jongen, mijn vriendje is. Ik word hier gewoon zo blij van. Liam ziet me stralen, ik zie hem de hele tijd naar me kijken. Hij is blij voor ons, maar er is iets. Ik weet gewoon zeker dat er iets is. Thuis heb ik daar ook altijd problemen mee gehad. Ik wil altijd mensen helpen, altijd het luisterende oor zijn. Ik ben te aardig. Ik heb veel stalkers gehad, omdat ik niet gemeen kan zijn. Maar toch weet ik, dat ik met Liam moet praten.
Daarna besluiten we maar terug naar huis te gaan, en een film te gaan kijken.
Ik en Niall open naar mijn kamer. 'CHRIS, your guitar!'
'Yeah' lach ik. 'You wanna hear me play?'
'YES.' schreeuwt Niall.
Ik lach, zijn enthousiasme is aanstekelijk.
Ik pak mijn gitaar en begin Lego House van Ed Sheeran te spelen. Zo'n mooi nummer.
Niall kijkt me grote ogen naar me, en begin dan het refrein mee te zingen.
I'm out of sight
I'm out of mind
I hope it'll fool you in time
And out of all these things I've done
I think I love you better now.
Ook al heeft de text niets met het moment te maken, toch geniet ik van het moment. Ik kan, ookal zeg ik het zelf, redelijk gitaar spelen. En Niall zijn stem, is gewoon niet normaal. Ik zet mijn gitaar in de standaard, en wil hem kussen. Maar Niall staat op en rent luid schreeuwend naar beneden.
'LADS, YOU HAVE TO HEAR THIS.'
Ik blijf maar een beetje droog op het bed zitten. Zo goed was het toch ook weer niet ?
Ze rennen allemaal luid naar boven, en komen mijn kamer binnen. Niall voorop.
'Lads, Chris can play the guitar, he's awesome!'
'Let us hear something Chris!' zegt Louis.
Ik knik lachend. Ik laat ze wel wat horen. Ik begin I won't give up van Jason Mraz te spelen.
Die kan ik wel goed.
Als ik klaar ben zeggen de jongens niets. Ze kijken alsof ze nadenken.
'Guys, was it, okay?' vraag ik.
'IT WAS AWESOME' schreeuwt Louis, en springt het bed op, waarop hij gaat springen. Hij laat Eleanor lachen.
Liam en Zayn kijken elkaar aan. 'I should call Paul.' zegt Liam.
Niall gaat op mijn schoot zitten, en fluister in mijn oor. 'You're awesome Chris, Liam is going to ask Paul you can play with us.
WAT gaat er door mij heen. Gaan ze vragen of ik gitaar kan spelen, bij hun?'
Dit had ik niet verwacht.
Reageer (3)
yeah buddy!
1 decennium geledenChrissie is gonna play with them!
FEESTJE!
oké, dat was een random reactie, let maar niet op mij...
oké, let wel op mij: ga verder please
x
geweldig ABO
1 decennium geledenYAAAY, Chris gaat bij 1D
1 decennium geledenIk heb wel een suggestie, stuur in pb denk ik...