Tom

Liefdevol laat ik mijn handen naar haar heupen glijden. Haar vingers kriebelen in mijn haar. Ik denk dat dit de beste zoen is die ik ooit van mijn leven gehad heb. Nee, ik weet het wel zeker. Zo liefdevol en vol passie, maar toch ook heel voorzichtig.

Als we elkaar eindelijk loslaten, kijk ik haar liefdevol aan. Ik trek haar wat dichter tegen me aan en leg mijn armen stevig om haar heen. Ik snuif haar heerlijke geur nogmaals op. Even hoeven we allebei niks te zeggen. We genieten gewoon van het moment en van onze heerlijke zoen van net. Ik zou het zo nog een keer doen. Al was het alleen maar om dat kriebelende gevoel te voelen. Het tintelt nu ook nog wel na, maar niet meer zo hevig als net.
'Bedankt,' fluister ik zacht in haar oor. Amynthas laat me iets losser en kijkt me verbaasd aan. 'Bedankt waarvoor?' Haar stem klinkt zacht en liefelijk. 'Bedankt om me dit te laten voelen. Liefde.' Op haar gezicht verschijnen blosjes. Mooie licht rose blosjes. Wauw. Om op te eten, zo lief dat ze er nu uitziet. Ik pak haar hand vast en geef er een kneepje in. Haar twinkelende ogen kijken me verlegen aan.
'Graag gedaan?' zegt ze zacht en giechelt. Ik lach ook, kort, voor ik haar weer aankijk. Ik wil haar weer zoenen, zo ongelooflijk graag. Ik laat haar handen los en leg mijn eigen handen op haar gezicht. Ik breng mijn gezicht dichterbij en druk mijn lippen kort op die van haar. Het kriebelende gevoel in mijn buik verschijnt weer en ik weet het bijna 100% zeker. Ik ben verliefd op haar.

Reageer (6)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen