Foto bij Deel 018

Nog 2 delen, dan zijn we bij 20!

“Tom schudt lachend zijn hoofd, dat is pure onzin meisje! Vele mensen denken dat vrijdag de 13e ongeluk brengt, maar dat is echt onzin. Ik knik lichtjes en zucht even diep en ga dan rustig omhoog en knipper een paar keer met mijn ogen. Tom staat op en loopt richting de keuken en komt terug gelopen met een glas water, die knul is zo lief! Ik glimlach even en pak het glas aan en drink hem snel leeg. Ik denk dat ik maar beter naar huis kan gaan, voordat er straks weer wat met mijn gebeurt. Tom zet een verbaast gezicht op en kijkt mijn dan meteen aan, dat is toch niet nodig we maken het gewoon gezellig. Lichtjes zucht ik even en knik dan instemmend. Maar ik, ik kan niet tegen horrorfilms Tom. Ik zie hoe hij zijn wenkbrauw optrekt en mijn verbaast aan kijkt, dit had ik dus beter niet kunnen zeggen. Een kleine zucht verlaat mijn mond, al snel loopt Tom naar de kast vol met dvd’s en zoekt een andere uit een kleine glimlach siert mijn mond.

“Snel laat ik een kleine gaap uit mijn mond verdwijnen en rek me uit, ik hoop dat Tom het niet op heeft gemerkt, al snel legt hij 3 dvd hoesjes op het tafeltje. Ik zie dat hij enorm diep na denkt, jij mag kiezen zegt hij met een glimlach. Ik bekijk de drie hoesjes en neem de titels goed in mijn op, ik kan kiezen uit Lover-Land, Titanic of Grease. “Ik begin diep na te denken welke film het word, in drama heb ik niet echt veel zin in, een kleine zucht verlaat mijn mond en pak de dvd Lover-Land. Maar toch had ik veel liever naar die horror film gekeken dan had ik tenminste bij Tom weg kunnen kruipen, een kleine zucht verlaat mijn mond als Tom de film opzet. Ik heb geen idee wat voor film het is, vast een zeker een romantische film. Ik richt mijn aandacht op het televisiescherm, ik zie dat Tom nog even snel wat te snacken en drinken pakt.

Ik neem nog snel een slok van mijn drinken en ga meteen goed zitten op de bank, deze film heb ik nog nooit gezien zeg ik meteen. ‘Ik zie Tom lichtjes knikken en richt zichzelf dan op het scherm. Ik vraag me stiekem toch af of hij me wel ziet zitten, een kleine zucht verlaat mijn mond. Ik concerteer me niet echt op de film, ik zit meer met mijn gedachten bij Tom. Snel kijk ik richting het televisie scherm als Tom mijn kant op kijkt, ik doe net als of ik met spanning naar de film kijk. “Snel stopt Tom wat chips in zijn mond en kijkt weer verder. Opeens schrik ik even als ik een hand over mijn hand voel wrijven, voorzichtig kijk ik opzei en zie hoe Tom mijn hand voorzichtig beet pakt. Mijn hart begint als een gek te kloppen, mijn hart springt zowat uit mijn lichaam! Een kleine blos siert mijn wangen.

Reageer (3)

  • ernie1

    aaaaaa lief

    1 decennium geleden
  • XhumAnLIENx

    Aahhw Tom is Cute!!!!!(H)(H)(H)

    1 decennium geleden
  • RinKagamine

    aaaaaaaawh x3
    die foto is zoo cutee x3
    kom maar op met dat kleffe deeltje :Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen