Met een glimlach rond mijn lippen snuif ik de geur van Tom op. Diep in mijn hart ben ik zo bang dat dit moment stopt maar steeds druk ik het weg omdat ik er van wil genieten. Ik wil dat hij ook geniet en ik ga hem niet lastig vallen met mijn zorgen. Na een paar minuten laat Tom me weer los en gaat op zijn kont in het zand zitten en verbaasd volg ik zijn voorbeeld. 'Wil je weten wat me dwars zit?' vraagt hij zacht en rustig knik ik. 'Beloof me dat je niet boos word, niet weg gaat lopen en me niet gaat haten' zegt hij en pakt mijn hand vast. 'Beloofd, beloofd en beloofd' zeg ik plechtig en krul mijn vingers in de zijne. 'Ik ben niet altijd zo geweest als dat ik nu met jou ben' begint hij zijn verhaal en onderzoekend kijk ik hem aan maar hou zoals beloofd mijn mond. 'Vroeger was ik anders, veel anders. Ik ging elk weekend wel naar een club en kwam die nacht thuis met een meisje waar ik seks mee had. Maar nooit werd het meer dan dat. De volgende ochtend liet ik ze mijn huis of hotelkamer weer uit in de hoop ze nooit meer terug te zien. Ik heb vele harten daarmee gebroken want sommige meiden begonnen echt wat voor me te voelen. Maar ik wou geen relatie, daar ben ik de type niet voor. Ik ield ervan om uit te gaan, meiden te versieren en de nacht met ze door te brengen en ze dan de volgende ochtend weer buiten te zetten. Maar zo ben ik niet meer. Althans ik hoop dat ik niet meer zo ben' Zijn ogen boren zich in de mijne en wachten tot ik iets zou zeggen maar de woorden blijven haken in mijn keel. Hij sluit zijn ogen even en ik zie een traan langs zijn wang naar beneden biggelen en niet veel later spat hij uiteen op het zand. De woorden dringen langzaam tot me door terwijl Tom alweer is opgestaan. Ik merk dat hij weg wilt lopen en snel sta ik op en pak zijn hand vast en draai hem om en sla mijn armen om hem heen en knuffel hem stevig. 'Bedankt dat je het me vertelde' fluister ik zacht in zijn oor en druk een kus op zijn wang. Hij duwt me een stukje naar achteren waardoor onze neuzen elkaar nu raken en mijn ogen glijden van zijn ogen naar zijn lippen en dan weer terug naar zijn ogen. Zachtjes komen zijn lippen tegen de mijne en beiden sluiten we onze ogen. De zoen is liefdevol maar al snel glijd Tom zijn tong over mijn lippen en zonder te twijfelen open ik mijn mond om de zijne te verwelkomen. Zijn handen glijden naar mijn heupen en trekken me nog dichter tegen zich aan terwijl ik met mijn vingers door zijn haren ga. Die jongen is zo lief.

Reageer (6)

  • AlreadyGone

    Prachtig deeltje! Zo lief!
    Snel verder! (flower)
    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen