Untill I found you ||026|| Amynthas
Met een grijns kijk ik Tom aan die me weer verbaasd aankijkt. Ik schud lachend mijn hoofd en bestudeer de menukaart. 'Trouwens' begint Tom waardoor ik hem aankijk en de kaart even wegleg. 'Je ziet er prachtig uit' zegt hij en ik merk dat er blosjes vormen op zijn wangen wat hem echt schattig maakt. Ik bedank hem glimlachend en niet veel later kunnen we onze bestelling doorgeven aan de ober.
Tijdens het eten ben ik veel over Tom te weten gekomen. Zo is hij dol op gitaar spelen en ook kan hij aardig wat drummen zegt hij. Hij speelt in een band dat heet Tokio Hotel. Zelf heb ik er nog nooit van gehoord maar ze blijken heel beroemd te zijn waardoor ze niet altijd over straat kunnen lopen. Gelukkig kan dat nu wel aangezien het avond is en daardoor lopen we nu naast elkaar over het strand. 'Het was heel erg leuk' zeg ik als Tom en ik even stil staan en elkaar aankijken. Glimlachend knikt hij en pakt mijn hand vast en samen lopen we verder over het strand. Het voelt vertrouwd om dicht bij hem te zijn al heb ik hem pas drie of vier keer gezien. Na een tijdje lopen komen we aan bij een grote rots en zonder me te waarschuwen tilt Tom me op en zet me boven op de rots en komt zelf naast me zitten. Glimlachend leg ik mijn hoofd tegen zijn schouder en kijk naar het water dat zachtjes tegen de rots kletst. 'Ik vind het fijn om hier soms even te zitten en na te denken' zegt Tom ineens en ik kijk hem even aan en knik instemmend. 'Kan ik begrijpen, het is hier prachtig en zo rustig'
Reageer (4)
Omg Lol jouw story houd me wakker
1 decennium geledenSnel verder!!
1 decennium geledensnel verder!!
1 decennium geledenMooi deeltje!
1 decennium geledenSnel verder!
x