Quin Belle Andrews

I need you... I need my mom

PS. ik heb de foto's van Mia en Tim verandert, de nieuwe zijn leuker (;

Ik duwde mijn tenen zo diep mogelijk in het vloerkleed. Mijn ogen staarden naar de tv, maar de beelden drongen niet tot me door. De warme chocomel verwarmde mijn handen. Mia's voetschappen trokken me terug naar de werkelijkheid. Ik toverde snel een kleine glimlach op mijn gezicht en blies in de kop.
"Mijn moeder zal wel razend worden, als ze het hoort..." fluisterde ik, terwijl ik mijn hoofd op Tim's schouder liet vallen.
Tim en Mia waren nu al ongeveer 2 jaar een stelletje. Hij was vaak bij ons thuis te vinden en het beste gezelschap ever.
"Ik bel haar wel," fluisterde hij terug. Voorzichtig tilde hij me op en hij liep naar de keuken.
Een bekend melodietje schalde door de kamer. We keken altijd naar de Britse X-Factor. De eerste aflevering kwam altijd later dan in Engeland, maar daarna liep het weer gelijk. En wij vonden hem leuker dan de Nederlandse..
Meteen ging ik wat rechter zitten en probeerde me op de tv te concentreren. Op de achtergrond hoorde ik Tim tegen (waarschijnlijk) mijn moeder praten.
"Oww.. Hij ziet er lief uit!!" klonk het uit Mia's mond. Ik had gemist hoe hij heette, maar hij zong supermooi!!
Natuurlijk was de jongen door, net zoals de jongen daarna.
De pauze begon en Tim kwam ongewoon langzaam de kamer ingesloft. "Uhm.."
Vragend keken Mia en ik op.
"Ze schreeuwde eerst.. toen begon ze te huilen en toen.."
Mijn wangen werden nat.
"Zei ze dat je niet bij haar aan hoeft te kloppen.." Hij zei het zo zacht mogelijk. In de hoop dat het niet waar was.
"Ik dacht al dat ze dat zou zeggen," ik probeerde het zo licht mogelijk op te vatten. Tim kwam naast me zitten en sloeg een arm om me heen, net als Mia deed. Ik barste in tranen uit.
Toen de reclame was afgelopen, waren de meeste tranen eruit. Ik snikte nog een paar keer en luisterde naar de jongen die nu aan het zingen was.
Toen de volgende jongen begon met zingen, viel het me pas op dat er zoveel jongens achter elkaar kwamen. 'Hmmm, dat zullen ze dadelijk misschien zeggen..' dacht ik bij mezelf.
Toen de volgende video begon, sloeg mijn hart een tel over. De tranen kwamen opnieuw. Mia's mond zakte open, maar we zeiden niets. We luisterden de hele auditie en mijn hart maakte overuren. Dit was HEM, de jongen van vakantie. De vader van het kind. Toen hij duidelijk was dat hij door was, sprong ik een gat in de lucht. Tim keek ons onbegrijpelijk aan. "Wat is er?"
"DAT IS HEM!!!" gilde ik. "DE VADER!!"
Tim's gezicht liet even begrip zien, maar meteen daarna fronste hij. Ook ik liet me langzaam op de bank zakken en mijn geluk van net was al veel minder. "Misschien moet ik het hem laten weten.. Dat hij een kind heeft.. Ofja, bijna heeft.. Maar hij zal me vast niet meer kennen.. en hij wil ook vast geen kind.." Ik zei het allemaal blijkbaar hardop, want Mia en Tim keken me verbaast aan.
Ik gebaarde dat ze hun mond moesten houden en ik keek het laatste filmpje af.
"Quin, laten we naar bed gaan.. Het is laat, je hebt vandaag weer een zware dag gehad en we hebben het er morgen nog over. Ja?" Mia bekeek me met haar bezorgde blik. Vanuit mijn ooghoek zag ik Tim knikken. Langzaam knikte ik. Ik zette de tv uit en liep naar mijn kamer. Toen ik eenmaal in bed lag, overspoelde een zee van vermoeidheid me en sliep ik binnen een minuut.

srry dat er zoveel links in staan.. ik vind het zelf niet zo'n leuk hoofdstukje, dus ik ga snel verder schrijven!! (:

Reageer (2)

  • Juliete

    GA VERDER!!!!!!!!!! Dit is een bevel :)

    1 decennium geleden
  • Veerleo

    vieze! het is wel een goed hoofdstukje main (: snel door mijn hazza! <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen