Chapter fifteen- Amber.
Alweer een herinnering. Dat moment dat ik in zijn armen lag. De ondragelijke pijn in mijn hart werd erger en erger. Af en toe voelde het of ik er weer was, bij hem. Het afsluiten van mijn omgeving ging echt al veel beter. Ik merkte het niet meer als ik klappen kreeg. Ik voelde geen pijn meer. Niks. Ik merkte nog maar amper dat de auto stopte en dat Charly mij eruit trok. Hij opende de deur van het maar al te bekende gebouw. ‘Doe je gebruikelijke kleren maar wee aan, ze liggen al klaar.’ Zei Charly. Hij was woedend dat hij door mij een deel van zijn inkomsten mis was gelopen. Ongetwijfeld moest ik nu dubbele diensten draaien. Maar ik wilde niet. Niet weer. Hij draaide zich om en liep naar de keuken. Halverwege bedacht hij zich, kwam terug en sloot me op in mijn ‘kamer’. Ik probeerde mijn gedachten van me af te zetten. Maar na een paar minuten pakte ik de telefoon en drukte op sneltoets vijf. ‘Ik mis je. Kom me halen please. I’m dying.’ ‘Ik kom zo snel mogelijk oké?’ Aan zijn stem hoorde ik dat hij had gehuild. ‘Ik wil je knuffelen.’ ‘Ik jou ook.’ Er stroomde een traan over mijn wang. ‘Liefje, vertel me zo gedetailleerd mogelijk waar je bent.’ ‘Net buiten East-Sussex. Benzinestation op de hoek. Rode voordeur. Twee ramen met paarse gordijnen.’ ‘We komen eraan!’ zei hij snel. ‘Tot zo schatje.’ ‘Tot zo liefje.’ Ik pakte het setje dat op bed lag en trok het aan. ‘Nou, nou, het duurde nogal.’ Zei Charly, die door het gat in de deur stond te kijken. ‘Het spijt me.’ Aan spijt heb ik niks.’ Een pijnscheut door mijn arm. Er werd op de voordeur geklopt. Charly liep weg om open te doen en ik pakte Liams telefoon. “1 nieuwe sms” gaf het schermpje aan. “liefje we zijn er zo. Kijk uit, er is veel politie, met wapens. Je vader is al opgepakt en je zusje is bij Niall. Ze is veilig. Ik hou van je. xxxxLiam” Met papa had ik geen medelijden. Eigen schuld. Ik las de sms nog een keer. “Je zusje is bij Niall. Ze is veilig.” Abigail was bij Niall. Alles was goed met haar. Opeens hoorde ik schoten en de deur vloog open. Charly pakte me vast en zette zijn pistool tegen mijn slaap.
Reageer (2)
NEEE!!!
1 decennium geledenmeewr???
1 decennium geledenkwil nu egt wete hoe t verder gaat ...
xxxx'