Onverwachte ontmoeting ...5
vorige keer:
Bill belde emma en ze spraken maandag af in hasselt.
Viel spass
[Bill pov]
Yes!!!!
“Ze komt maandag naar Hasselt!!!!”
“Ah, dan kunnen we dat mysterieus meisje eens ontmoeten!!! Want ik ben toch wel benieuwt wie je zo snel terug vrolijk krijgt hoor!!! We proberen het al dagen en niets werkt!!” zegt Tom.
“Ja, broertje ze is nu eenmaal een hele toffe meid! Ik denk dat ze een hele goede vriendin gaat worden, ook al ken ik haar nog maar net en weet ik ook nog niet zo veel over haar!”
“Bill het is nog altijd BROER he” antwoordt Tom “en ja dat moet wel, want anders was je niet terug zo vrolijk geworden met zo’n korte babbel met haar!! Maar mij hoor je niet klagen hoor, want ik heb veel liever de oude Bill terug dan die van de afgelopen week!!” lacht Tom.
“Ja, inderdaad eindelijk de oude Bill terug!!” stemmen ook Gustav en Georg mee in met Tom.
“Ja jongens jullie hebben gelijk, maar ik voelde me de afgelopen week niet zo goed in mijn vel omdat niemand me nog zag als Bill maar enkel Bill de zanger van TH en ik wou gewoon even terug een gewone jongen zijn, en zij heeft me het weer aangetoond waarom we bijna elke avond optreden en liedjes maken!” antwoord een happy Bill weer op zijn beurt.
“En toch denk ik dat je meer voelt voor haar dan je ons nu verteld” zeggen Tom en Georg gelijk.
“Jongens ik voel helemaal niet meer voor haar!!! Het is niet omdat ik met haar wat gebabbeld heb dat ik meteen op haar verliefd ben he!!” antwoord Bill een beetje ambetant terug.
Reageer (1)
Snell Verderr:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
1 decennium geledenKuSs KuSs