Hier is het ook al een lange tijd geleden dat ik nog wat nieuws gepost heb, maar hier ben ik weer!!
vorige keer:

Dan geeft ze mijn gsm terug, zodat ik het bericht kan lezen en verzenden. Ik lees het en ga met mijn duim naar verzenden, maar dan begin ik ineens weer te twijfelen,. Wat als hij gewoon vriendelijk tegen me was en helemaal niet van plan is om nog contact te houden? Net als ik besluit om het gewoon te wagen en te zien wat ervan komt, gaat mijn gsm af. Van schrik laat ik hem vallen, gelukkig is er niets aan de hand en moet ik hem gewoon oprapen. Met trillende handen open ik het bericht en zie tot mijn grote verbazing dat het van Bill komt!!

viel spass

Hey Em, ( ik mag je toch zo wel noemen he ?)
Ik vond het leuk om met je te praten vandaag, je gaf me echt een goed gevoel, want de laatste rijd ben ik i.p.v gewoon Bill enkel nog Bill Kaulitz van TH. En jij gaf me terug het gevoel dat ik gwn een jongen was. ( Ik weet niet of dat u interesseert maar ik vond dat je het moest weten..) Maar wat ik wilde vragen.. Ik zou je heel graag nog eens zien. Zou je eens met me willen afspreken?

-xxx-
Bill

Zonder na te denken open je een nieuw bericht en met trillende handen typ je:

Hey Bill, (tuurlijk mag je me Em noemen ;) )
Ik vond het ook heel leuk gisteren en zou super graag nog eens met je afspreken, maar ik ben momenteel wel op een schoolreis en ik denk niet dat ik weg mag :s en zaterdag vertrek ik alweer terug naar België. Maar ik heb wel nog tot dinsdag vakantie dus als je wil kan ik wel een dag naar Berlijn ofzo komen met de trein.

-xxx-
Emma..

Ik druk op verzenden en samen met Fleur wacht ik gespannen af tot mijn gsm opnieuw gaat.. en tot mijn verbazing is het geen sms maar belt Bill me gewoon!!

Emma Bill

Hey Em!!
Hey Bill!!
Ik dacht ik bel snel even, dat is gemakkelijker. Want ik wou je vertellen dat we zondag een optreden hebben in Nederland en dan hebben we normaal gezien maandag en dinsdag vrij en die dagen kunnen we gemakkelijk in België doorbrengen zodat je niet heel die reis moet maken.
O ja, dat is wel makkelijker voor mij als dat gaat voor jullie.
Jaja, geen probleem hoor. Is het goed als we naar Hasselt komen of is Brussel beter?
Euhm, als het niet te moeilijk is liever naar Hasselt.
Ja, no problem. We komen naar Hasselt, maar waar spreken we dan af?

Euhm, … is een leuk cafeetje misschien kunnen we daar afspreken? Het adres is… ( verzin ma)

Ja, oké dan zien we je daar maandag om 14.00 is dat goed?
Ja dat is prima tot maandag!!!
tot maandag!!

Ik legde af en meteen begint Fleur enthousiast te roepen: “OMG, je gaat Th ontmoeten!!! Zo leuk!!!” “ Euhm, Fleur kan het wat zachter? Straks horen ze je nog! :d” “ O ja, tuurlijk, maar het is wel super he!!” “ jaja het is idd super!!! Maar zullen we niet beter terug naar binnen gaan, want anders gaan ze ons missen.” “ Ok, das een super idee”

[Bill pov]

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen