deel 3... veel plezier

vorige keer:

Verder is de dag nog vermoeiend en oninteressant en kan ik ook niet alleen meer zijn met Fleur dus kan ik het haar ook niet vertellen, maar ’s avonds tijdens de avondactiviteiten zie ik mijn kans om alles aan haar te vertellen over het interview van die middag.
Zoals verwacht reageert ze zeer enthousiast, ze is ook een TH-fan net zoals ik. Meteen nadat ik haar het verhaal verteld heb vraagt ze me: “ ga je hem een sms sturen?”

“ euhm, kweet niet, ik wil niet echt zo opdringerig overkomen. Misschien heeft hij het nummer wel van meerdere meisjes gevraagd als hij ze tegenkomt op straat. Of zoekt hij er gewoon niks achter en ben ik paranoia bezig.” Antwoord ik een beetje twijfelend“Of… ” weerlegt ze zoals gewoonlijk mijn redenering, “ hij vindt jou echt een toffe en wil je echt graag leren kennen.” Voilà, ze heeft het weer gedaan… Nu ben ik helemaal besluitloos..
“Komaan Emma!! Stuur gewoon!! Je zal wel merken aan zijn berichten als hij het leuk vind of niet.” Ja, eigenlijk heeft ze weer eens gelijk he, dus hal ik mijn gsm boven en open een nieuw bericht. Net als ik wil beginnen te typen, herinner ik me dat ik helemaal niet weet wat ik moet typen. :s
“ Euhm, Fffllleeeuuurr.. wat moet ik dan zeggen?” vraag ik alwetend dat ze weer met een goed idee af zal komen. Zo is Fleur immers. “Hmm, weer typisch u he :d.. schrijf gewoon dit..” zegt ze terwijl ze mijn gsm uit mijn handen trekt.

Hey Bill,
Ik vond het leuk vanmiddag, ook al was het maar even..
Hope to hear from you..

Emma
- x -


Dan geeft ze mijn gsm terug, zodat ik het bericht kan lezen en verzenden. Ik lees het en ga met mijn duim naar verzenden, maar dan begin ik ineens weer te twijfelen,. Wat als hij gewoon vriendelijk tegen me was en helemaal niet van plan is om nog contact te houden? Net als ik besluit om het gewoon te wagen en te zien wat ervan komt, gaat mijn gsm af. Van schrik laat ik hem vallen, gelukkig is er niets aan de hand en moet ik hem gewoon oprapen. Met trillende handen open ik het bericht en zie tot mijn grote verbazing dat het van Bill komt!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen