Onverwachte ontmoeting...2...
vorig deeltje:
Ik besluit eerst één of twee oudere mensen te nemen, die zullen me wel helpen. Nadat ik dit gedaan heb kijk ik weer wat rond om iemand anders te interviewen.
En dan zie ik een jongen lopen met een muts op ( tis ook koud aan het worden he :p) en besluit op hem af te lopen en hem mijn vraagjes te stellen.
De jongen
de jongen
Emma
Sir, I’m sorry to disturb you, but can I ask you some questions for a school project please?
Euhm, Yeah If you’re quick because I’m in a hurry.
Yes, ofcourse!!
* Ik ken hem ergens van maar van waar? OMG ik weet wie het is!!!*
Euhm, I’m sorry but do I now you? You seem familiar.. O no, aren’t you Bill? How Kan I not recognize you? I like you’re songs very much!
(ffe terug naar het nederlands => is gemakkelijker )
O bedankt, maar het verbaasd me wel dat je niet hysterisch wordt!
Euhm, ja ik hou van jullie muziek en vind jullie wel leuk * Bill bloost* maar ik vind het Overdreven dat ze zo hard schreeuwen al kan het wel leuk zijn op een concert, maar toch niet op straat!
Waaw, jij bent de eerste die ik dat hoor zeggen hoor! Ik vind het wel leuk zo om ook
Nog eens een fan tegen te komen die wat anders is dan de meeste, wat realistischer.
( Ik wil hier niemand beledigen hoor!! Is gewoon nodig voor men verhaal ) Hoe heet je?
Emma*antwoord je een beetje verlegen, omwille dat Bill juist gezegd heeft dat hij je mening wel kan appreciëren. *
Emma… mooie naam! Maar euhm, ik heb eigenlijk wat haast dus wat wou je me
Vragen?
Ow ja,.. *je vraagt hem de vragen die je voor school moest stellen*
en nadat Bill ze gewillig allemaal beantwoord heeft...
Ok, nu jij je vragen hebt gesteld zou ik ook nog graag een vraag aan jou stellen: Zou ik
Je gsm nummer en/of msn mogen hebben?
*Dit laatste fluisterd hij bijna... zo schattig*
Ja, tuurlijk mag je dat!!! *antwoord je normaal terwijl je vanbinnen een vreugde dansje maakt!!!*
Snel wisselen jullie nr's en msn uit
Euhm, sorry maar nu moet ik echt door, want ik ben al te laat, maar ik vond het fijn om met je te praten en ik laat zeker nog eens iets van me horen!
Ok, dat zou heel leuk zijn!! Tot ziens dan maar he!!
Ja, idd byebye…
Met mijn hoofd nog bij Bill en het gesprek loop ik terug naar Fleur en besluit ondertussen om nog niets te zeggen over wie de persoon was waarmee ik zojuist mijn interview mee heb gedaan.
Verder is de dag nog vermoeiend en oninteressant en kan ik ook niet alleen meer zijn met Fleur dus kan ik het haar ook niet vertellen, maar ’s avonds tijdens de avondactiviteiten zie ik mijn kans om alles aan haar te vertellen over het interview van die middag.
Zoals verwacht reageert ze zeer enthousiast, ze is ook een TH-fan net zoals ik. Meteen nadat ik haar het verhaal verteld heb vraagt ze me: “ ga je hem een sms sturen?”
Reageer (1)
tuurlijk zal ze dat.....
1 decennium geledenzo'n vrage moet ge mij nie stelle, daar ken ik u te goed voor!