Onverwachte ontmoeting
have fun..
3 november ’08 07.25
[Emma pov]
Ik sta, met slaapogen, aan het station samen met mijn klasgenoten te wachten. Ik ga immers een week naar Flensburg op uitwisseling. Al heb ik er helemaal geen zin in. 6 dagen vanalles bezoeken en druk bezig zijn en dan ook nog eens moeten overnachten bij een gastgezin ( gezin van één van de personen uit de klas waarmee we de uitwisseling doen.) Waarmee je dan ook nog eens engels moet praten
Ik ben echt boos op mijn ma dat ze me verplichtte mee te gaan, maar ja nu kan ik wel een stukje van Duitsland zien he :d. Het is tenslotte het geboorteland van de allerleukste groep aller tijden genaamd Tokio Hotel!!
Niet dat je verwachte ze er tegen te komen hoor, ze waren waarschijnlijk toch in Amerika op tour dus..
Na 10 uur op de trein gezeten te hebben en 4x overgestapt te zijn komen we eindelijk aan en ontmoeten we onze gastgezinnen. Ik slaap bij een jongen, hij is wel lief en zijn vader ook? We kijken samen nog naar Sweeney Todd en gaan dan slapen.
Het is al veel te vroeg dinsdag ochtend voor mij, ik moet immers 3 kwartier vroeger opstaan dan ik thuis gedaan zou hebben.. Met tegenzin sta ik op en stap onder de douche, want het gaat waarschijnlijk weer zo’n drukke saaie dag worden en vervloek mijn ma nogmaals wanneer ik aan mijn haren bezig ben.
We komen op school aan en we moeten wat lessen mee volgen, saai dus. Maar in de namiddag gaan we de stad wat verkennen en moeten we mensen interviewen enzo… Boring… Dan moet ik nog moeite gaan doen ook!!! Met veel tegen zin beginnen Fleur en ik aan deze opdracht. We moeten ongeveer 7 à 8 mensen interviewen. Fleur is zoals altijd weer slim en zegt dat we ons misschien beter kunnen opsplitsen zodat we sneller klaar zijn. Meteen ben ik akkoord want hoe sneller we klaar zijn hoe beter EN ik moet dan ook minder moeite doen ( ik ben toch lui he :d)
Ik besluit eerst één of twee oudere mensen te nemen, die zullen me wel helpen. Nadat ik dit gedaan heb kijk ik weer wat rond om iemand anders te interviewen.
En dan zie ik een jongen lopen met een muts op ( tis ook koud aan het worden he :p) en besluit op hem af te lopen en hem mijn vraagjes te stellen.
Reageer (1)
MARTJE!!!
1 decennium geledenWeer een superbegin!!!
Ga snel verder!!!!