15. Niall Horan.
Ik word wakker van de lichtelijk hysterische stem van Louis. 'JONGENSSS, EVE KOMT ZO, WE MOETEN SCHOONMAKEN...' en even later hoor ik de stofzuiger. Ik glimlach bij de gedachte dat ik vandaag de hele dag met Eve kan zijn. Ik gooi de dekens van me af, en stap met blote voeten op de vloer. Gauw loop ik door naar de badkamer, waar ik gauw onder de douche spring. Ik wil Eve echt een leuke dag bezorgen vandaag, ze heeft zoveel gedoe gehad de laatste tijd. De gedachte aan Eve maakt me gek, ze doet zoveel met me. Ik zet de douche uit, en droog me af. Gauw föhn ik nog even m'n haar droog, en ga dan terug naar de slaapkamer. Ik zie dat Eve over een half uur al komt. Gauw trek ik een grijze jeans aan, met een shirt, en een vest. Ik haal m'n grijze Vans onder m'n bed vandaan, en trek deze ook aan, en loop de trap af naar beneden. Wat ik beneden aantref, is eigenlijk onbeschrijfelijk. Zayn staat heel vrolijk, met een stofdoek in z'n hand, de vensterbank af te nemen. Harry staat, als een echte huisvrouw met een schort voor en een doekje in z'n hand de tafels af te nemen. Liam zet gauw alle stoelen aan de kant, terwijl Louis helemaal los gaat met de stofzuiger. Ik barst in lachen uit, terwijl de jongens me beledigd aankijken. 'Sorry, maar je zou je zelf eens moeten zien zo.' zeg ik lachend. Ik zie Zayn's grijnzen. 'Nou, wil onze vreetzak soms een eitje als ontbijt?' vraagt Harry, en hij loopt al naar de keuken. Ik plof neer aan tafel, en Zayn komt naast me zitten. 'Je vind haar echt heel leuk hé?' 'Héél leuk' antwoord ik. Zayn begint te lachen, 'onze kleine Nialler is in love.' Ik glimlach, niet een klein beetje ook. De jongens zijn inmiddels gestopt met schoonmaken, en zijn in de bank geploft, terwijl ik van m'n ontbijtje geniet. Ik word opgeschrikt door de bel. Hmm, Eve is vroeg. De jongens knikken me bemoedigend toe. Ik loop naar het halletje en open de deur. Tot m'n verbazing zie ik Rose staan. 'Hi Nialler' groet ze me vrolijk. Ik merk dat Zayn inmiddels naast me is gaan staan, en zijn lippen op de van Rose drukt. Teleurgesteld loop ik weer naar binnen, waar ik naast Harry op de bank plof. 'Ik kan hier uithalen dat Rose er is, en Eve nog niet' vraagt hij lachend. 'Klopt' antwoord ik met een scheve grijns. Geloof me, Rose is echt een schatje, Zayn boft met haar. Nu is het wachten alleen nog op Eve. Rose en Zayn komen ook binnen, en Zayn ploft meteen terug op e bank, terwijl Rose iedereen even begroet met een knuffel. Liam vertelt enthousiast alles over Eve, domweg omdat ik dat niet spontaan doe. 'Wat leuk voor je Niall, jullie zijn vast heel lief samen' knikt Rose me toe, terwijl ze me een knuffel geeft. 'Dat weet ik zeker' zeg ik lachend. 'Ze is gewoon heel m'n wereld'
Reageer (2)
<333
1 decennium geledente cute!
OMG
je hebt het recht niet om abo's te verliezen!
Jou verhaal is ge-wel-dig!
xxx
Cute! Leuk Zayn die afstoftxD Mag die bij mij thuis ook wel even komen doen!
1 decennium geledenSnel verder, ben verslaafd!!
xxxx