Foto bij 2. Wormtail, You Idiot!

'Wat was dat?' murmelde James versuft. Ze waren allemaal op de grond gevallen.
'Wormtail, je hebt dat boek toch gepakt!' zei Remus verschikt en een beetje kwaad. 'Moet je nou eens zien wat je hebt gedaan!'
'Eh, Moony (Remus), wát heeft hij dan gedaan?' zei Sirius.
'Dat boek gepakt' begon Remus.
'Dat snappen we ook wel.' onderbrak James hem. Zijn stem klonk niet geïrriteerd.
'Kijk eens om je heen!'
Remus keek. Ze waren nog gewoon in bibliotheek. En het was nog steeds nacht.
'Maar er moet iets verandert zijn' mompelde Remus.
'Rustig' zei Sirius. 'Jij bent ons genie en als jij zegt dat er iets verandert moet zijn, dan is dat zo. Dus, jongens, ga op zoek naar iets dat anders is!'
Remus leek een beetje gepikeerd door dat "genie", maar hielp mee met zoeken.
'Euhh..Jongens, kom eens!' riep James na korte tijd. Hij had een krant in zijn hand.
'Kijk eens naar de datum' Hij gaf de krant, waarop een figuurtje vliegens vlug op een bezem naar de camera zwaaide, aan Remus.
'15 oktober 1993' mompelde hij. 'We zijn in de toekomst gegooid!'
Na een paar seconden stilde begon Sirius te lachen en had James Peter tegen de muur gedrukt, murmelend dat het allemaal zijn schuld was. Bijna meteen sprak Remus een monddood bezwering over ze uit.
'Stil eens, ik hoor wat'
Stilletjes kropen ze onder de onzichtbaarheidsmantel die nog om Remus zijn schouders hing.

Reageer (1)

  • SweetDemon

    tof tof tof tof tof ik wil ook een onzichtbaarheids mantel

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen