Wereld beroemd...Maar met een groot geheim [12]
Deeltje 12...
have fun
wat is gebeurt..
Plots ben ik met mijn gedachten weer bij het douchen als ik de deur hoor open gaan en mijn pa in het deurgat zie staan met een lustige blik in zijn ogen. Snel komt hij binnen en doet de deur op slot. In nog geen 2 seconden zijn zijn kleren uit en staat hij samen met mij onder de douche. Meteen begint hij me te betasten. Niet veel later begint hij ook hard te hijgen en voel ik hoe hij in me komt en pijnlijk begint te stoten. Terwijl hij dit alles doet sta ik er maar verlamd bij met tranen die over mijn wangen lopen, niet capabel om te schreeuwen zodat mijn mama of zusjes het zouden kunnen horen, en dan eindelijk mijn geheim ontdekken. Ik blijf gewoon staan en laat hem doen tot hij klaar is en uit de douche stapt, zich aankleed en de badkamer uitloopt. Leeg blijf ik achter, het water nog steeds over mijn lichaam glijdend. Hij heeft het weer gedaan, terwijl hij me al verschillende keren beloofd heeft het nooit meer te doen. Maar elke keer komt er een volgende keer, elke keer weer. Na nog even onder de douche gestaan te hebben besluit ik om me ook maar af te drogen en te gaan ontbijten.
Als ik aan tafel kom zie ik mijn pa in een super goed bui zitten. Ook Linde ziet en vraagt of hij goed geslapen heeft. “Ja, super†was zijn antwoord. Maar ik weet wel beter…
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
ohja, dat stukje.......
1 decennium geledensnel verder matje!!!