OO3.
Pov Anne
Ik lig nu al een uur wakker in bed. Ik ben gewoon te lui om m’n bed uit te komen. Dan besluit ik er toch maar uit te gaan en te gaan ontbijten. Als ik beneden kom zie ik een briefje liggen.
Hoi lieverd, ik ben naar oma in het ziekenhuis. Ruim alsjeblieft even de vaatwasser uit. Kusjes mama
Ik ga eerst even tv kijken en ontbijten. Ik zap wat langs de zenders en kom langs MTV. Ik zie dat What Makes You Beautiful wordt gedraaid. Ik zing zachtjes mee terwijl ik wat van mijn brood probeer te eten. Ik denk aan Elvira, wat zou zij nu aan het doen zijn? Na twee happen besluit ik dat ik geen trek meer heb en zet het bord weer op tafel. Wat ben ik blij dat het zomervakantie is en dat ik niet naar school hoef. Als m’n moeder een uur later thuiskomt, zit ik nog steeds op dezelfde plek op de bank, in mijn pyjama. Ik krijg natuurlijk weer een preek van hier tot Tokio over waarom ik niet gewoon even de vaatwasser kon uitruimen. Dan kan ik het niet meer aan en begin te schreeuwen. “Waarom ben ik in dit stomme land geboren, ben ik zo nutteloos, en het enige wat ik kan doen in dit leven is de vieze borden in de vaatwasser zetten !?”. Mijn moeder kijkt me vol verbazing aan. Ik pak m’n jas, loop naar buiten, en smijt de deur achter me dicht. Dan besef ik me opeens dat ik nog in m’n pyjama ben. Het is ook een beetje raar om weer binnen te komen om me aan te kleden. Aangezien het een joggingbroek is trek ik me er niet zoveel van aan en besluit richting het park te lopen. Ik loop langs de grachten van Amsterdam. Kijkend naar allerlei verliefde stelletjes. Waarom kan ik dit niet hebben? vraag ik me af. Ik weet natuurlijk wel dat het een reden heeft dat ik het zo moeilijk vind om een relatie aan te gaan, maar het kan toch niet zo heel moeilijk zijn? Ik ga ergens in het park op een bankje zitten en zet m’n koptelefoon op. Ik zet “Same Mistakes” op en zing gewoon mee. Het kan me niet schelen wat anderen van me denken. Dan voel ik opeens dat er iemand op mijn arm tikt. Ik schrik me helemaal rot en zet m’n koptelefoon af. “Sorry if I scared you but..” hoor ik een man zeggen met een brits accent. Ik herken de stem.. Ik weet wie dit is, maar dat kan toch helemaal niet? Wat zou hij nou in Amsterdam moeten? En waarom spreekt hij mij aan? Dan draai ik m’n hoofd om en kijk recht in de bruine ogen van Simon Cowell..
Pov Elvira
Als de jongens thuiskomen is het vijf uur. “I’m hungry, where is my food?” hoor ik Niall vanuit de hal schreeuwen. “What did you make for dinner, honey?”. Ik bedenk me opeens dat het wel aardig was om wat klaar te maken voor ze na zo ’n lange dag. “You didn’t cook?!” hoor ik Liam zeggen. Ik zie de jongens allemaal naar me staren. “I’m so so-sorry.. I just.. I totally forgot.. I’m sorry..” stamel ik. Dan barsten de jongens allemaal in lachen uit. “Just kidding, bebz” hoor ik Zayn gierend van het lachen zeggen. “We prepared dinner for you, well, the cooks from Nandos did”. Ik moet lachen, meer omdat Zayn als een ongelofelijke aap lacht. Ik voel me eigenlijk toch wel een beetje schuldig tegenover de jongens, maar ze zeiden dat het niet uit maakte. Niall pakt mijn hand en neemt me mee naar zijn kamer. “Give us a few minutes, guys”. “Yeah, ofcourse, a few minutes, make hours of that!” hoor ik Louis schreeuwen. En weer barsten de jongens in lachen uit. Niall trekt me zijn kamer in en trapt de deur dicht. Hij duwt me tegen de muur en begint me te zoenen. Ik voel hoe zijn lippen de mijne raken en hoe we beginnen met een tedere kus, die steeds heftiger wordt. Dan dwaalt hij af naar mijn nek en begint me daar zachte kusjes te geven. Hij legt zijn handen op mijn heupen terwijl ik met mijn handen door zijn haren ga. “Be quiet, we’re trying to watch Oprah!!”, hoor ik Harry schreeuwen. Niall onderbreekt zijn kus en samen liggen we slap van het lachen. Dan zoent hij me weer op mijn mond. Ik probeer z’n riem los te krijgen, wat niet erg lukt. Dan pakt Niall mijn hand vast en haalt hem bij zijn broek vandaan. “What are you doing?” vraag ik. “You wanted our first time to be special, this isn’t special enough. I promise, I’ll make it a lot more special than this”. “You’re really sweet, Niall. I love you” zeg ik. Ik geef hem een lange zachte kus op zijn mond en dan trekt hij me mee aan mijn arm. “FINALLY” hoor ik Louis zeggen, “I was getting hungry already, TWO HOURS AGO”. We moeten allemaal lachen. We besluiten te gaan lopen naar Nandos, het is toch maar vijf minuten verderop. Dan komt Louis naast me lopen. “Thank you, Elvira, for helping me out when I didn’t feel very good, you’re a really good friend to me, I love you” en hij geeft me een kus op mijn wang. Ik glimlach naar hem. Ik zie aan hem dat hij nog met een probleem zit. “Louis, I..” en dan komt Niall naast me lopen. “Look there!” zegt Niall, hij slaat zijn arm om me heen en wijst naar een groot bord waar met neon-verlichting "Nandos” op staat. Ik moet lachen. Hier ga ik dan, met de allerleukste jongens op deze aardbol, voor het eerst naar Nandos.
Reageer (1)
Omfg i love dis.
1 decennium geledenbut.. It's making me wanting Niall more than ever.
x