Proloog
Het verhaal begin toen yuuri 2 was en dit is in POV van yuuri's moeder
snel pak ik Yuuri op. Het is 4 uur in de ochtend en haar broer Deidara slaapt nog."Ik moet haar zo snel mogelijk naar een andere dorp brengen. Voor dat de mensen komen die haar vader hebben vermoord. En dat alleen voor haar krachten." denk ik. Ik blijf rennen met Yuuri in mijn armen. Als ik in het bos ben rust ik en kijk of er iemand ons ziet. Als ik niemand zie of hoor teleporteer ik naar de wereld "Aarde" daar breng ik haar naar een weeshuis. ik leg haar voor de deur en leg een briefje op haar met haar naam en haar geboortedatum. Dan bel ik aan en verstop ik me. Ik blijf kijken tot de deur open gedaan wordt. De deur wordt open gedaan door een oude vrouw die haar meteen naar binnen neemt. "Nu maar hopen dat die mensen uit mijn wereld haar niet vinden hier." denk ik. En snel teleporteer ik weer naar huis. Eenmaal thuis aan gekomen zie ik dat Deidara nog slaapt.Ik besloot een boek te lezen.
"MMMAAAAAAAAMMMMM waar is Yuuri!! roept Deidara.
"Deidara wil je even hier heen komen en gil niet zo straks klagen de buren nog."
"Maar vertel je me wel waar Yuuri is?!"
"ja ik heb haar naar een weeshuis op Aarde gebracht voor haar veilig heid."
"Breng me naar haar toe!!!"
"Oke, maar als we daar zijn moet ik je wat vertellen." zuchten ik.
Toen we daar waren draait hij zich naar met toe en zegt "mam wat moest je me zeggen?"
"Nou ik ga zo terug maar jij mag nog even blijven en als je thuis bent ben ik er waarschijnlijk er niet meer en kom me ook niet zoeken. En beloof me een ding"
"Wat moet ik beloven?" zegt hij met tranen in zijn ogen, maar je ziet dat hij zich groot houd.
"Dat je je zusje niet mee naar huis neemt"
"oke ik beloof het is hier vast en zeker beter af dan dat ik voor haar zorg."
Samen lopen we naar het weeshuis en bellen aan. De deur wordt open gedaan door de zelfde vrouw als vanochtend. Ik begon met praten dat Deidara zijn zusje wou zien en dat ze goed voor haar moest zorgen. Ik gaf haar een tas met daar in een jutsu rol en kleding. Ik kijk naar mijn 7 jarige zoon die bezig is met zijn 2 jarige zusje. Ik loop naar ze toe en zeg dat ik ga.
Eenmaal thuis wordt ik gelijk aan gevallen en gedood door een kunai in mijn nek.
POV : Deidara
Nadat Mama weg was gegaan haal ik een pakje uit mijn tas en gaf het aan haar. Ze pakt het uit. " het is een riem die je aan beiden kanten een tasje heeft met speciale klei die nooit op kan."zei ik tegen Yuuri die er naar kijk. we gingen naar buiten en ik deed het voor wat je er maar kan doen. Yuuri probeerde het ook en ze kneedt een klein katje. tijdens dat Jutsu die ze deed kwam er een staart en katten oortjes te voor schrijn. ik schok even, maar ik herinner me wat me mijn moeder zei. "Yuuri heeft een speciale kracht die niemand heeft." zei de stem van me moeder in mijn hoofd. De zon begon al te dalen en ik besloot maar naar huis toe te gaan. Ik loop het huis binnen en zie mijn moeder dood op de grond liggen. Meteen ren ik het huis uit en ren naar het huis van mijn sensei en begon op de deur van het huis te bonken. De deur wordt open gedaan en ik begin te roepen dat mijn moeder vermoord is. De stad is in rep en roer. nadat alles voorbij is en mama is begraven besloot ik elke week een dag naar Yuuri te gaan.
ik hoop dat jullie het wat vonden en zeg of ik door moet gaan.
Reageer (3)
Deidara! <3
1 decennium geledenAwww Poor DeiDei en Yuuri!
1 decennium geledenI like it
1 decennium geledenSnel verder <'33