.005
-justin's pov-
ik weet niet wat het is maar er is iets aan haar. ik ken haar pas 2 dagen en het voelde alsof ik haar allang kende. ze zei dat er niets was en gaf een flauwe glimlach,ik herkende dat. dat van er is wel iets maar ik zeg het liever niet. dat heb ik zo vaak, " je zit ergens mee, ik voel het" zei ik tegen haar terwijl ik nogsteeds naast haar liep. " nee, er is niks" zei ze weer en stopte haar oordopjes weer in haar oren. ze keek me lichtjes aan en ik keek nu diep in kaar bruine ogen. een 'wauw' kon ik nog net binnenhouden en liep verder terug naar ryan." zeg ry, zulle we vanavond met z'n alle films kijken?" vroeg ik en hij knikte. ondertussen waren we al bij ry's huis aangekomen en we liepen naar binnen. meteen door naar de film kamer. ik keek naar miley en ging naast haar zitten ze lachte " hey stranger" zei ze " hey wellknown" zei ik en lachte . de film begon ' killer elite' heet het best een leuke film maar soms wordt de spanning me te veel ik ben best wel gevoelig " dus, blijf je lang in atlanta" vroeg ik dan maar om de stilte te breken (behalve het geluid van de film natuurlijk he) " naa, volgens mij tot de zomer voorbij is" zei ze en ik knikte. waarom zou ze helemaal vanuit Engeland naar hier komen?
Er zijn nog geen reacties.