Akatsuki zijn achterlijk
itachi pov;
'De bal,un'riep deidara droogjes.'De bal heeft veel aantrekkingskracht yeah,un'schreeuwde deidara.Ik en sasori speelde een potje tegen deidara en kisame.Sasori mompelde iets onverstaanbaars of hij mompelde in zichzelf.Daarintegen verstond ik kisame maar al te goed.DIE (PIEP) (PIEP)BAL! IK ZAL HEM EENS EEN LESJE LEREN! IK ZAL HEM SLAAN OP Z’N (PIEP) MET M’N (PIEP) (PIEP) EN DAN ZAL IE (PIEP) MERKEN DAT ER MET DE (PIEP) AKATSUKI MEMBERS NIET TE (PIEP) IS!' De rest van de tirade was zelfs zo verschrikkelijk dat de Akatsuki members zelf nog niet genoeg hadden aan oordopjes.'Kisame ik help je wel ,un'zegt deidara.Hij gooide een bommetje naar kisame's bal en liet hem ontploffen door de ontplofing ging de bal in het gaatje.' VIEZE VUILE VALSSPELERS,DIE TELT NIET WANWIJF'gil sasori.'Leader -sama ?'riep ik hem.' Nee het telt niet,deidara hou op met valsspelen of ik laat je martelen door hidan'zegt pein droogjes.Deidara kijkt ons als een kwaad klein meisje aan.Ik zucht,hoe kon iedereen nu zo verslaafd raken.' HOLE IN ONE'gilt sasori.' YEAH SASORI WIJ WINNE'gil ik op een on-itachi manier.Iedereen keek me eng aan en ik herstelde me weer tot m'n emotiloze zelf.' Yeah cool'zeg ik op een emotiloze toon.Kisame gaat verder met vloeken en deidara rent achter sasori aan en probeert hem te laten ontploffen,ik ging bij de rest aan tafel zitten die aan het pokeren waren.' KOM MAAR HIER MET JE GELD KAZUZU'gilt hidan.' Tering lijder MIJN GELD'gilt kazuzu.' NEE JIJ SON OF A BITCH ,IK HEB HET GEWONNE HET IS MIJN GELD'roep hidan kwaad.Pein slaat z'n hand tegen z'n hoofd en krijgt een golfbal tegen z'n kop,kohan en tobi zijn aan het trainen met doelwitten raken ,en slecht zijn ze aangezien hun doelwit zetsu was die aan de andere kant van de kamer zat.' NU MOETEN JULLIE OPHOUDEN MET DIE VERDOMME STOKKIES'gilt pein kwaad.Hij pakt de stickvan tobi af en slaat heel hard tegen een bal die zo hard tegen zetsu aankomt dat hij tegen de muur valt.' LEADER SAMA ,jij bent de beste'gilt kohan blij terwijl ze hem omhelst.' Tobi is a good golver'gilt tobi.Ik kijk ze droog aan ,als alysha ineens de kamer in komt gerend,in een oerpakkie modder op haar gezicht en een stik in der handen ' PEIN IK DAAG JE UIT MOTHERFOCKER'gilt ze.' Kom maar op bitch'gilt hij.Ze gaan klaar staan er proberen de bal ik de vissenkom te schieten,als pein aan de beurt is komt de bal er bijna in maar springt kisame ervoor zodat de bal terugkaatst.' LAAT MIJN LIEFDE MET RUST'gilt hij janken.Hij likt aan de vissenkom en praat tegen een vis.' KISAME JE GAAT ERAAN EN DIE DOMME VIS SPOEL IK DOOOR DE WC'gilt hij kwaad terwijl hij achter kisame en z'n vis aanrent.' IK HEB GEWONNEN UN'gilt alysha het zusje van deidara die een chursh op me heeft,ze rent op me af en knuffelt me.' Urrgh alysha ga van me af kwijllip'zeg ik droog.Ze kijkt me kwaad aan en slaat een gat in de muur met haar midgetgolfstick,ik zet het op een renne en ze rent gillen op me af,oerstommebitch' OEGIBOEGIE ITACHI OEGIOEGIOEGI UN'gilt ze.
Reageer (3)
IK LIG SLAP. x´D
1 decennium geledenwhaha midget golf
1 decennium geledenabo!
whawhawha je bent egt (piep) goed! hilarisch gewoon tobi is a good golver(lol)
1 decennium geleden