Foto bij Midgetgolf.

Enjoy

Niemandt pov;
'Ik zweer het je, ik krijg echt een hole-in-one!'zegt naruto tegen lee.'Niet dus! Diegene ben ík mooi!'zegt lee trots.‘Pft, hier naast me staat iemand met eigendunk.'zegt naruto droog.Wat nou!'zegt lee kwaad.Tsunade keek met een zucht naar haar bekvechtende shinobi. Dat midgetgolf gedoe steeg hen naar het hoofd. En de ninja van Konoha waren niet de enigen die er last van hadden. De invasie van Oto op Konoha was gestaakt vanwege het proberen om een bal in een gat in de grond te krijgen. Het sloeg werkelijk nergens op.
Maar als je het goed bekeek, bleek het ook zeer verslavend te zijn. Zelfs de almachtige vijfde Hokage bezweek onder de druk van haar favoriete, demon-dragende, hyperactieve, wannabe-Hokage ninja. Naruto dus. Niet veel bijzonders, zullen sommige mensen zeggen, maar op de een of andere manier was hij de enige in de stad die drie keer op een rij een hole-in-one had geslagen.
Met een geïrriteerde blik keek Tsunade naar de stick op haar bureau en toen naar het gebroken raam, waar ze de bal naar buiten had gegooid. Het was hoog tijd voor maatregelen. Strenge maatregelen.

Reageer (1)

  • animevampire

    waw ik sta versteld.....
    dat iemand die zo facking leuk schrijft mijn story leest! ben al helemaal verliefd bij het eerste hoofdstuk

    I LOVE YOUR STORY!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen