De volgende ochtend werd ik weer gewekt door mijn wekker en stapte dit keer wel gelijk mn bed uit en besloot te gaan douchen. Terwijl ik onder de douche stond was ik diep in gedachten. Ik kende nu gewoon One direction, hoe veel meisjes kunnen dat zeggen ?! haha echt hoe sexy is dit. dacht ik en toen ik klaar was stapte ik onder de douche vandaan. Ik liep verder naar mijn kamer om mn kleren aan te doen, make up op te doen en mijn tas te pakken. Altijd deed ik elke ochtend alles precies het zelfde in dezelfde volgorde. Dus voor ik het wist zat ik weer in de bus naast mijn broer. 'Zo dus nu ken je One direction' fluisterde hij in mijn oor zodat niemand hem kon horen. Bij het horen van die zijn kreeg ik opeens een grote glimlach op mijn gezicht. Maar toen kwamen de vragen. 'Maaar wat doen ze hier eigenlijk en wat doen ze bij ons op school?' probeerde ik net zo zacht te zeggen zoals mijn broer bij mij deed, maar dat mislukte totaal. Ik keek nog even de bus rond maar zag dat niemand het had gehoord. Nog steeds keek ik mijn broer vragend aan. 'Nou..' begon hij. 'Liam zat hier vroeger al op school, nog voordat hij bekend werd met One direction en ja toen was hij al mijn beste vriend. Ze hebben de komende tijd niets te doen geen optredens niets. Dus besloten ze weer naar school te gaan ' vertelde mijn broer en ik keek hem aan. Ik knikte naar hem en liep de bus uit die stil stond voor onze school. Ik zag Sanne en Demy al staan ei mijn broer gedag en liep naar hun toe.

we hadden al 3 uur les gehad en het was pauze. Ik zag Jeffrey lopen gevolgd door 6 mensen, jaa one direction en de grootste hoer op deze school Emily. Ookal hadden ze in een ander gebouw les, pauze hadden ze wel altijd hier. Ik zwaaide even naar hun en ze zwaaiden allemaal terug behalve Emily natuurlijk. Kon mijn broer nou nooit gewoon een keer een leuke vriendin nemen die mij mag en die ik ook mag, dacht ik bij mezelf. Mijn broer ging een paar tafels verder zitten en de jongens waren helemaal vermomd wat er eigenlijk heel grappig uit zag. Ik zag hoe Liam naar me keek en hoe hij lief naar me glimlachte, ik gaf hem een glimlach terug en richtte me weer op mijn vriendinnen die aan het praten waren over One direction, niet wetend dat ze maar een paar tafels van hun verwijderd waren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen