Untill I found you ||018|| Amynthas
Na Tom nog vriendelijk bedankt te hebben fiets ik weer richting huis. Mijn ketting rammelt nog wel maar gelukkig zit hij er wel weer op. Hopelijk heb ik snel genoeg geld om voor mijn rijbewijs te gaan. Al hoewel ik niet perse een auto hoef, een scooter is ook goed. Als ik thuis aangekomen ben smijt ik mijn fiets tegen de muur en loop via de achterdeur mijn huis binnen waar ik mijn mijn druk bezig in de keuken tegen kom. 'Hoi mam' groet ik haar en druk een kus op haar met bloem besmeurde wang. 'Hee lieverd, we eten vanavond pannekoeken' zegt ze en lachend schud ik mijn hoofd. Vast weer een idee van mijn broertje. Net als ik mijn moeder wil vragen waar Levi is komt hij de keuken al ingestormd op zijn krokodillen pantoffels en springt in mijn armen en drukt zijn natte lippen tegen mijn wang. 'Spongebob!!' roept hij vrolijk en meteen weet ik wat hij bedoelt en loop met hem in mijn armen naar de koelkast en haal daar een spongebob ijsje uit en geef hem dat. Mijn moeder kijkt me streng maar lachend aan en ik haal mijn schouders op.
Het eten liep goed. Mijn moeder en ik hadden eindelijk eens weer een goed gesprek. Het onderwerp vader vermijden en ik probeerde zo min mogelijk over mijn werk te praten. Soms vroeg ze er wel na maar telkens veranderde ik van onderwerp. 'Ik ben vanavond even naar Milla, let jij op je broertje?' Ik knik plechtig en zie hoe mijn moeder haar jas aandoet, haar tas pakt en me een kus op mijn wang drukt en het huis verlaat. Home alone. Levi ligt al te slapen waardoor ik lekker rustig op de bank naar de televisie kan kijken naar programma's die ik leuk vind. Ik vis mijn mobiel uit mijn broekzak en smijt hem op de tafel en open een zak chips en druk de tv aan. Rust.
Reageer (2)
Snel verder!
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenx