Foto bij on the road to hell

Hey allemaal!!!weer zin on te schrijven dus... hier weer een stuk!love u!!!

"waarom kom je morgen niet langs?"vroeg yuna aan haar beste vriendin Mia."wel,ik wil morgen voor het feest nog naar de kapper en heb geen tijd meer om naar jou te komen,schat".Wat haatte ik haar moeder,mia mag nooit naar feestjes en haar moeder mag me niet dus...zouden we geen vriendinnen mogen zijn van haar,arme Mia,alle dagen met die heks in één huis.
het bruine huis aan de linker kant van de straat was dat van mij,ik was bang voor die plek,steeds weer viel mijn vader me lastig.hij sloeg me als hij weer eens had gedronken en had ooit mijn neus gebroken na een fles porto.Mijn moeder was een jaar eerder aan kanker gestorven en door het verdriet is hij gaan drinken.De enige die dit alles wist was mia,ze had me al aanbevolen me weg te lopen van huis,maar...dat kon ik niet.Wat hij ook met me deed,het is mijn vader en ik hou van hem.
"tot morgen,mia!"riep ik haar nog toe.Morgen was het grote feest,het belangrijkste feest van het jaar.Ik had de perfecte outfit uitgezocht.Mia en ik waren er zeker van morgen de ware te vinden op het feest.Het gaf me een raar gevoel eraan te denken eindelijk iemand te hebben die je lief heeft.ik liep zo snel mogelijk naar boven om zeker vader niet tegen te komen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen